15

2.1K 122 0
                                    

Paste fericit!




Josh P.O.V

Stam aici de 5 ore si ea nu s-a intors. Stiu ca atunci cand e suparata are obiceiul sa plece, sa conduca pana intr-un loc in care se simte bine, sta acolo ceva timp, dupa care se intoarce.   Restul sunt si ei aici, nemiscati, iar Mia este speriata pentru Kendra.

-Poate ar trebui sa mergem sa o cautam! A spus Liam, iar eu mi-am scuturat capul, dezaprobandu-l.

-Nu o vei gasi niciunde acum! Cand e suparata, pur si simplu, pleaca! Am spus, iar cei 3 care au locuit cu ea, aproba.

-Si ce sa fac?! Sa stau si sa va astept printesa pentru ca ea are o criza de nervi?! O, da! Si cand vine o sa ma pun in genunchi cu un buchet de trandafiri, sa imi cer scuze! A spus Harry si imi venea sa il pocnesc in momentul asta.

-Harry, inceteaza! A spus Mike spre el.

Am inceput sa ma invart prin camera, in speranta ca va ajunge. Stiu ca, chiar si in momentul asta e capabila sa se apere, dar totusi, imi e frica pentru ea!

-Baieti, duceti-va si culcati-va, stau eu sa o astept! Am spus in timp ce ma asezam pe canapeaua neagra si comoda. 

Toti au plecat spre casele lor, ramanand doar eu si Mike. Acesta s-a pus pe canapea, langa mine.

-Cand crezi ca se va intoarce? A intrebat el.

-Nu stiu. De obicei pleaca cateva ore, pana se linisteste, apoi se intoarce.

-Imi pare rau ca am avut proasta idee sa raman aici! Trebuia sa ma intorc in California dupa cateva zile. Mi-am parasit cea mai buna prietena cand avea nevoie de mine! Am fost un prieten groaznic, Josh! Stiu ca m-a iertat si ca a trecut peste tot, dar eu inca ma simt vinovat!

-Mike, nu e vina ta! Asa e Kendra! Si daca ramaneai atunci in California, acum tot asa era! Nu avem ce sa ii facem! Acum, du-te si tu la culcare!

Acesta a aprobat si s-a ridicat, parasind casa. Am aprins televizorul pentru a vedea un film, cat astept.

...

Simt ceva ca vibreaza in buzunarul pantalonilor mei, asa ca din instinct imi pun mana acolo si ating telefonul meu, care suna. Ochii mi s-au marit usor cand am vazut ca, Kendra ma suna.

Convorbire telefonica

-Hey Josh! Am auzit vocea aproape vesela a prietenei mele.

-Kendra! Unde esti? Esti bine? Am intrebat-o repede.

-Sunt bine! Si sunt in California!

-Unde esti? Aproape ca am tipat de la soc, dar de fapt e Kendra, deci e ceva normal.

-California! A mai repetat odata.

-Cand vi?

-In cateva zile! Stai linistit, sunt la tine acasa! A spus iar eu eram si bucuros si nelinistit.

-Okay, ai grija ce ii faci casei mele, fara petreceri te rog frumos!

-Bine, fara petreceri! Si te rog, nu le spune celorlalti unde sunt, prefer sa nu afle toata lumea de mica mea vacanta!

-Nu o sa le spun! Cred ca voi veni si eu! Ne devem maine sau deseara! Pa!


Convorbire incheiata

Dupa cum am spus, m-am dus sus si am inceput sa imi fac bagajele. Mi-am strans hainele, apoi am plecat jos. Mia, Dean si Cris erau in bucatarie, iar eu le-am facut cu mana in timp ce cu cealalta imi trageam geamantanul.

-Unde pleci? A intrebat Mia.

-California! Am spus simplu in timp ce ma incaltam.

-Cum poti sa pleci cand Kendra a disparut, fara sa iti pese de ea? A spus Cris.

-Sti ce?! Nu e treaba voastra ce fac eu, pot sa plec cand vreau si unde vreau! Nu va mai bagati atat in treaba mea! Am tipat nervos. Ar trebui sa la mase in pace daca nu vor sa primeasca un glont in cap.

-Bine, pleaca! A spus Mia si eu am iesit din casa, mergand spre aeroport.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum