38

2.4K 101 3
                                    

Harry s-a asezat la masa, eu ducandu-ma spre frigider pentru a vedea ce avem de mancare pe aici. Telefonul lui Harry a inceput sa sune, probabil era Josh, pe care am uitat sa-l sun.
Am deschis frigiderul si am fost surprinsa sa vad ca era plin. Am scos rosii, castraveti, branza, paine, unt, sunca, bacon si oua. Chiar daca nu stiu sa gatesc, totul are un inceput.

-Cu cine vorbesti? Am mimat incet spre Harry, acesta raspunzandu-mi ca, cu Josh.

A pus telefonul pe masa si l-a pus pe Speaker.

-Ce faci Kendra? A intrebat Josh, pe fundal auzindu-se mai multe voci.

-Gatesc! Am spus, aprinzand aragazul.

-Ce? Harry, du-te repede si ia-i orice are din mana! Omule, crede-ma, cu Kendra in bucatarie nu iese nimic bun! A zis acesta, eu incepand sa rad.

-Orice are un inceput, Joshy! Am zis, inca razand.

-Ai avut un inceput in bucatarie! Si atunci a trebuit sa chem pompierii! M-a dat de gol! La dracu!

Harry si-a marit putin ochii si s-a ridicat de la masa, oprind aragazul. Eu am sarit sa il las deschis, dar m-am izbit de Harry, lipindu-mi "din greseala" buzele de ale sale. Am inceput sa i le masez tandru, acesta raspunzandu-mi imediat sarutului. Mi-am bagat mana pentru a nu stiu cata oara in parul sau, tragand de el in toate partile. A scos un mic geamat, apoi mi-a dat drumul buzelor, coborand spre gatul meu, incepand sa il saute pe alocuri.

Deodata m-a muscat, eu scapand un geamat, destul de tare si un hohot de ras s-a auzit din telefon. Eu si Harry ne-am uitat speriati spre telefonul sau care se afla pe masa si mi-am amintit ca nu a inchis apelul! La dracu!

-Bai, luati-o usor! Harry, ai noroc ca nu era Mia pe aici, ca ar fi facut scandal! A zis Josh, Harry pufnind.

-Da, ce mai noroc! De cand ai plecat, a venit aici si cum eu am camera cea mai apropiata de a ei, pe mine ma trimite sa ii fac poftele de gravida! Am auzit apoi vocea nervoasa a lui Dean si am inceput sa rad.

-Dean, dragul meu, se mai intampla! Am spus, desi nu imi convenea ca Harry va acea un copil.

Nu stiu ce am cu chestia asta, adica eu si Harry nu avem nimic, dar simteam ceva ciudat in stomac cand il sarut, cand ii simt parul catifelat in mainile mele, cand il fac sa geama sau invers. Atractia dintre noi e mare, trebuie sa recunosc.

-Mda... Cand va intoarceti? A intrebat de data asta Mike.

-Mikey, nu stiu de Harry, dar eu vreau sa raman aici o vreme! Am spus, uitandu-ma spre Harry.

-Pai cred ca voi ramane si eu cu ea! Adica, are nevoie de protectie, nu?! A zis, eu uitamdu-ma ciudat la el.

-Baiatule, tu ai un copil pe drum, trebuie sa vi sa il cresti! A spus Dean.

-Da, tu vrei sa vin ca sa scapi tu de Mia! A zis Harry ofticat, parca nedorind sa mearga la Mia.

-Kendra, Harry, trebuie sa vorbim despre ce se va intampla in viitoarele zile! A spus Josh, noi asezandu-ne la masa.

-Okay, spune!

-Deci, Jay o cauta disperat pe verisoara lui, a ajuns pana in Anglia unde se afla unul dintre dusmanii sai. Nu cred ca se gandeste la noi, dar trebuie sa fiti atenti. Zilele astea voi veni si eu acolo, probabil cu Mike si Zayn sau Louis. Ceilalti trebuie sa ramana aici, pentru ca poate veni si pe aici!

-Aham... Am meditat eu, amintindu-mi cat timp am stat cu Jay si Deea in casa asta.

-Si Kendra... Am auzit de la niste surse nesigure ca ar fi vazut-o pe Deea in Tokio. A zis Josh, cu o voce ciudata, eu ramanand nemiscata.

-Deea?! Am spus cu o voce usor tremuranda.

-Da. Dar nimic nu e sigur! Dupa ce terminam cu treaba asta, voi investiga personal si vom afla daca e adevarat.

-E imposibil! Am zis ridicandu-ma de la masa si incepand sa fac ture prin bucatarie.

Mi-am luat o tigara din pachet si am varat-o in gura. Am aprins-o repede, incepand sa trag din ea ca o disperata. E imposibil ca Deea sa fie in viata! Dar... De fapt, e posibil. Hainele, masinile si toate lucrurile ei doar nu le-a luat spiritul ei!

-Harry, cum se simte Lissa? A intrebat Josh, eu uitandu-ma la Harry, care se uita la telefonul de pe masa.

-Bine! Adica, cat de bine se poate simti dupa toate drugurile pe care le-a luat si tratamentele care i le aplica Kendra la nervi! A raspuns Harry, eu uitandu-ma urat la el.

-Da, da-o pe Kendra in fata! Ce frumos Harry! Am scuipat, uitandu-ma cu dispret la el.

-Okay, copii, aveti grija de micuta noastra comoara! Ne vedem in cateva zile! A spus Josh, dupa care a inchis apelul.

Am stins tigara si am deschis din nou aragazul. Am scos o tigaie la nimereala si am pus-o pe ochiul aragazului. Am taiat baconul si l-am pus in tigaie. Nu am mai gatit niciodata pana acum, doar Deea gatea, apoi a continuat Josh dupa disparitia ei. Langa bacon am spart si ouale, gandindu-ma la vechile amintiri pe care le aveam cu ei.

-Cine e Deea? A intrebat Harry dupa cateva minute de liniste.

M-am intors spre el, vazandu-l cum taia castravetii pentru salata. Mi-am inghitit nodul din gat si ochii mei au cazut pe podeaua care parea foarte interesanta, era doar un parchet negru, un parchet care are atatea amintiri.

-Acum cativa ani, cand m-am imprietenit cu Josh, m-a luat cu el. Am stat in casa cu el, Deea, Jay si Mike, in California. Eram o familie. Pe atunci nu aveam atatia bani si fite, eram niste adolescenti aproape normali, care se imbatau in fiecare seara, se drogau si faceau sex cu cine apucau. Josh ce mai mergea pe la curse si aducea bani in casa, in rest noi nu eram constienti de bani sau alte griji. Josh era adultul printre noi si noi nu aveam nici o treaba. Am spus cu o voce chinuita, aducandu-mi aminte de acea perioada, care si-a lasat amprente dureroase in sufletul meu.

Harry se uita tot timpul asta la mine, ascultand atent. Mi-am ridicat privirea spre el, acesta spunandu-mi sa continui.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum