40

1.9K 93 6
                                    

Ne-am desprins din sarut, inca uitandu-ne in ochii ceiluilalt. Eram prea fermecata de culoarea ochilor sai pentru a mai fi atenta la ceva din jurul meu.

-Uite, Kendra... Eu, simt ceva pentru tine. Nu stiu exact ce este, pentru ca nu am mai simtit-o niciodata. Nu am prea avut relatii sau chestii de genu'. De obicei ma culcam cu fata si eventual mai tineam legatura. Acum, ce simt pentru tine e ciudat. Faptul ca ti-am spus o parte din trecutul meu, e si mai ciudat. Eu nu am spus nimanui in afara de Louis ceea ce am patit in trecut si nu am intentionat vreodata sa o fac. A spus din nou, cu aceeasi voce tremuranda.

-Harry, eu... Inteleg ce simti. Am simtit-o si eu si inca o simt! Legatura aceea, senzatia aia, e aici! Am zis, ducandu-i mana in dreptul inimii mele.

-Nu stiu cum sa fac asta, dar... Kendra, vrei sa fi iubita mea? A intrebat, eu fiind putin socata.

-Da! Adica nu... De fapt da! Vreau sa fiu iubita ta, Harry! Am spus si am sarit pe el, capturandu-i din nou buzele intr-un sarut dulce.

Am simtit o chestie pe care nu am mai simtit-o niciodata. Simteam ca totul din jurul nistru dispare, ramananad doar eu si Harry. Lissa, Jay, dusmanii, Josh, chiar si iubita insarcinata a lui Harry. Dar, deodata mi-am dat seama de ultimul lucru pe care mi l-am gandit. Harry asteapta un copil cu Mia! Mi-am marit ochii si m-am descprins buzele de ale lui Harry, acesta mijindu-si ochii.

-Harry, Mia te asteapta acasa! E si insarcinata! Aproape am tipat.

-Nu stiu sigur daca e copilul meu! Oricum, inediat ce va naste, voi face testul de paternitate! Si daca nu va fi copilul meu, nu vreau sa o mai vad pe Mia sau acel copil. Daca va fi al meu, probabil o voi ajuta doar financiar. Nu o voi lasa pe ea sau copil sa stea in calea fericirii mele. Stiu ca poate suna nebuneste, dar, eu nu vreau copii. Urasc copii! Nu imi place nici macar sa ii vad pe strada! A spus repede, eu incepand sa rad cand l-am vazut ca abea respira la afarsit.

-Okay, okay, linisteste-te. Nici mie nu imi plac copii! Dar am avut norocul ca in copilaria mea nu au fost prea multi copii! Am zis, acesta incepand sa rada usor.

-Pot spune acelasi lucru! Apropo, hai sa vedem ce face micul, mare, "copil" al nostru! A spus, ridicandu-se de la masa si luandu-ma pe mine de mana.

Am intrat in living unde am vazut-o pe Lissa pe canapea. I-am analizat putin fata si o Doamne, arata groaznic! Machiajul i se stricase iar hainele ii erau murdare. Cand le-am vazut murdare nu am mai stat pe ganduri si am aruncat-o de pe canapea. Nu imi murdareste ea canapeaua!

-Harry, du-o in baie! Am zis, acesta aproband si luand-o de brat, urcand scarile impreuna cu Lissa care abea mergea.

Nu stiu in care baie a bagat-o, dar atata timp cat e liniste, e bine. Adica era liniste si cat timp Lissa era aici, dar prezenta ei ma face sa ma enervez si imi vine sa o omor in orice secunda. M-am trantit pe canapeaua extrem de confortabila si am auzit telefonul vibrand in pantaloni. L-am scos si am vazut un mesaj de la numar necunoscut.

Numar necunoscut: Ti-a fost dor de mine? Cum e excursia? Mi-a placut cursa din N.Y. Poate cand ne vom intalni vom face o cursa 1-1! Ne vedem in curand!

-H

Iar nebunul ala?! M-am incruntat nervoasa, strangand telefonul in mana. Mai asta imi trebuia! Nebunul asta sa imi trimita din nou mesaje! Parca m-a lasase in pace! Am oftat, ridicandu-ma de pe canapea si urcand la etaj. Sus, am vazut usa camerei lui Harry deschisa. Am intrat fara sa bat, doar e casa mea si Harry e iubitul meu. "Iubitul meu", ce frumos suna! Nu credeam ca voi ajunge sa spun sau sa cred asta vreodata!

M-am asezat pe patul sau, pentru ca el nu era in camera. Probabil i-a dat o doza lui Lissa si acum o leaga de cada sau cabina, depinde in ce baie s-a dus! M-am asezat comod pe pat si mi-am asteptat iubitul sa apara. In cateva minute, acesta a intrat in camera. Fata i s-a luminat cand m-a vazut. A venit si s-a asezat langa mine. Eu stateam pe spate asa ca i-am facut semn sa se faca si el comod. In secunda urmatoare, Harry s-a urcat pe mine, cu picioarele de o parte si de alta a abdomenului meu, mainile sale intrand sub tricoul meu si bagandu-se pana in spate. Mi-a prins talia intr-o imbratisare atat de calda si placuta, incat a-si fi stat pana la nesfarsit acolo. Capul si l-a bagat in scobitura gatului meu, eu punandu-mi mana dreapta in parul sau si incepand sa ii masez scalpul, iar pe cealalta am asezat-o pe spatele sau.

-Ma simt asa bine cu tine! Vorbele sale mi-au ramas imprimate pe piele.

-Si eu, iubitule, si eu! Am spus lasandu-i un sarut tandru aproape de ureche.

-Kendra, nu am terminat povestea...





....................

Hey! Ce faceti? Sper ca va place cartea pana acum! Nu stiu cate capitole va avea mai exact, dar nu vreau sa grabesc actiunea. M-ar ajuta daca mi-ati lasa cateva comentarii, sa stiu si eu daca a-ti gasit greseli sau pur si simplu vreau sa vad parerea voastra! Urmatorul capitol va aparea cand vor fi cateva pareri! Pup :)

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum