9

2.6K 133 0
                                    

Cand m-am intors l-am vazut pe Harry. Era imbracat cu un tricou gri si blugi negri taiati in genunchi. Avea ghete negre iar parul ii era dat pe spate, buclele jucause ii veneau in ochi, ceea ce il deranja. In mana avea cheile de la masina si Iphonul sau negru, ca si cel care l-am primit de Louis si care il folosesc acum.

-Unde mergi? M-a intrebat el uitandu-se la masina mea.

-Mergeam sa ma plimb putin, daca vrei poti veni cu mine.

-Sigur, daca nu te incurc, voi venii. A spus cu un zambet obraznic pe fata.

Da, il si cred. De parca i-ar pasa ca vreau sa vina sau nu. Oricum ar fi venit si fara sa ii spun.
Am urcat in masina si am pornit motorul. Am accelerat, ajungand la 120 la ora. Nu am vrut sa merg foarte tare, pentru ca nu am vrut sa se ia politia dupa noi. M-am uitat in oglinda din spate si l-am vazut pe Harry in Lamborghiniul sau Aventador negru.

Telefonul meu a inceput sa sune si am vazut ca ma suna Harry. I-am raspuns, conectand telefonul cu boxele masinii.

-Unde mergem? Am intrebat eu prima.

-Stiu un loc frumos intr-o parte a padurii de langa periferia orasului. Mergem acolo daca vrei.

-Bine, e mult pana acolo?

-Nu, vreo 10 minute. Tine-te dupa mine.

-Okay. Pa!

Dupa ce am inchis telefonul, am continuat drumul. Dupa cateva minute am ajuns la periferia orasului, unde intradevar era o padure. Harry mi-a facut semn cu avariile sa continui dumul dupa el. Printre copacii padurii era o poteca prin care aveau loc masinile, desii trebuia sa avem mare grija cu ele. Am condus in urma lui cateva minute, dupa care am ajuns intr-un loc unde nu erau copaci. Am oprit masina langa a sa si am coborat. Ne-am asezat jos si eu inca analizam locul.

-Sper ca iti place! A spus iar eu m-am intors spre el, zambindu-i.

-Da, e foarte frumos. Sti ca deseara la 7 o sa ajunga "ursuletii".

-Stiam, sa vorbim despre altceva. Cum ai ales sa vii aici?

-Pai, Josh, cel mai bun prieten el meu si el lui Mike, mi-a spus ca Mike are nevoie de noi aici. A fost o oferta buna si aveam mai mult de castigat. Asa ca, uite-ma aici!

-Si... Nu a mai putut continua pentru ca a fost intrerupt de telefonul care ii suna in buzunar.

-Da Louis. ... Nu! ... Sunt cu Kendra in padure! ... Ce dracu sa facem, ne futem in padure! ... Mi-am dat ochii peste cap, gandindu-ma la ce crede Louis in momentul asta despre noi. ... Niall... Nu, nu l-am vazut de aseara! ... Era destul de beat! ... Dracu' stie pe unde e acum. ... Kendra, stii unde a plecat Niall aseara? M-a intrebat in timp ce a indepartat telefonul de la ureche.

-Da, azi dimineata era in camera cu Mia. I-am raspuns iar acesta i-a comunicat lui Louis, apoi a inchis telefonul.

Am mai stat cu Harry pana la 6 p.m. in padure, vorbind nimicuri. Acum sunt in masina, mergand acasa pentru a ma schimba, apoi voi pleca ca restul sa ne ocupam de masini. Am ajuns in fata casei in acelasi timp cu Harry. Am blocat masina si l-am salutat inainte de a intra in casa.

Sufrageria era goala, asa ca am urcat in camera mea, pentru a ma imbraca. Mi-am luat o bluza neagra destul de larga si o pereche de blugi negri. La machiaj am folosit putin rimel si un ruj rosu mat. Mi-am luat tenisii negri si am iesit din camera. Am batut la usa Miei, aceasta deschizandumi-o. Era imbracata asemanator ca mine, doar ca ea avea un tricou negru si o geaca de piele neagra. Am plecat impreuna spre garaj, de unde eu mi-am luat cheile de la Lamborghiniul meu. Am urcat in masini si am iesit afara. In fata casei se aflau si restul "familiei" cu masinile lor. Din cate am observat, Dean si Cris erau in aceeasi masina, la fel si Liam cu Zayn si Louis cu Niall. Probabil ca trei dintre ei vor conduce tirurile. Am plecat impreuna spre locul unde aveau sa ajunga masinile.

Planul era ca noi, sa ne prefacem ca negociem cu tipii care vand masinile si apoi sa ii omoram si sa luam masinile. Dupa jumatate de ora de condus am ajuns la locul in care trebuia sa "negociem" pentru masini.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum