14

2.2K 126 1
                                    

Durere. Durerea este singurul lucru pe care il simt acum. Stau langa masina, dupa vreo 3 ore in care am condus, langa o padure. Nu am plans. Nu sunt genul ala de persoana care, sa faca promisiuni de genu'. Adica sa spui " nu voi plange niciodata" sau chestii de genu' asta, mi se par prostesti. Cand plangi, esti trist, iar tristetea este un sentiment, de care noi, oamenii, dispunem. Nu vom scapa de sentimente niciodata, deci promisiunile aste mi se par de prost gust. intotdeauna va exista un motiv pentru care sa plangem cand suntem tristi sau indurerati. Oricat vom incerca, in viata, vine un moment in care trebuie sa plangem. Eu nu sunt genul de persoana care sa planga dintr-o cearta banala, care de data asta, se pare ca, m-a afectat! Nu stiu de la ce m-am asteptat defapt, de la cateva persoane "straine", care nu imi stiu trecutul. Nimeni in afara de Josh nu il stie. Nu am vrut ca Mia, Dean si Cris sa il afle. Nu imi pasa daca isi schimba parerea despre mine, odata ce il afla. Stiu ca prietenii adevarati isi spun totul, dar noi nu suntem chiar asa. Adica da, ne intelegem bine, traim in aceeasi casa de cativa ani, dar asta nu inseamna ca trebuia sa le spun totul despre mine! Pana la urma, prietenii vin si pleaca! In Josh am putut avea incredere, este prietenul meu, fratele meu, familia mea! Am intrat in viata lui intr-un moment greu, dar nu regret nimic! Stiu ca ma pot baza pe el si el pe mine. M-a ajutat sa am bani, o casa unde sa dorm si tot ce are nevoie un om pentru a supravietui. L-am ajutat si eu la randul meu, de cate ori am putut si nu regret nimic! Cat despre restul, nu stiu ce sa spun. Adica pe Mia, Dean si Cris i-am intalnit mai tarziu, cand deja trecusem peste tot. Suntem prieteni si i-am ajutat, cat am vrut si am putut, dar au fost si momente in care eu am ajut nevoie de ei si ei nu au fost! Despre Mike, ce pot spune... L-am intalnit chiar cand m-am imprietenit cu Josh. Ne-am inteles bine din primele ore si ne-am ajutat reciproc. De cele mai multe ori Josh ma trimitea pe mine si Mike sa ii facem transporturile sau alte chestii. A fost totul bine pana Josh a trebuit sa il trimita pe Mike in Seattle, unde a ramas. Initial trebuia sa vina aici doar pentru cateva zile, dar i-a placut mult locul sau nu stiu ce chestie si a ales sa ramana aici. Am suferit dupa plecarea lui, iar relatia noastra de prietenie s-a racit. Acum am inceput sa ne apropiem, dar vreau sa vad cum vor merge lucrurile. Cat despre Harry, nu stiu ce sa spun. Ne-am insultat reciproc, iar el nu avea de unde sa stie ce s-a intamplat in viata mea!

M-am ridicat de pe iarba rece si am mers spre masina. Am intrat inauntru si am scos un pachet de tigari din torpedo, impreuna cu pistolul meu. Totusi, nu poti sa sti ce nebuni trec prin padure, noaptea. Nici macar nu stiu cat e ora, dar in orice caz, voi mai sta aici putin. Josh stie ca atunci cand am nevoie de putin timp singura, pur si simplu dispar! Am mai facut-o de multe ori! Odata, dupa o cearta cu Josh, am plecat in Tokio. Aveam nevoie de liniste, asa ca am plecat in Tokio, unde am stat 5 zile. Pur si simpul mi-am luat masina si am plecat la aeroport, avand un card de rezerva in masina. Nu ar strica ca de data asta sa fac acelasi lucru.

Hotarata, m-am ridicat din nou de pe iarba si am intrat in masina. Am condus cateva ore pana in oras, la un bancomat. Mi-am verificat cardul si am vazut ca am 100.500 de euro, asa ca am mers direct la aeroport. Am vorbit cu un paznic sa imi inchida masina intr-un garaj special pentru cateva zile. I-am platit 500 de euro si am mers sa vad cand este primul zbor spre orice tara. La panou, era afisat primul zbor care pleca in 30 de minute, spre California. Perfect! Voi merge acasa! M-am dus repede si mi-am cumparat un bilet, fiind fericita ca am avut pasaportul si buletinul la mine. Am urcat in avion, inchizandu-mi ochii si relazandu-ma. Voi avea o vacanta de cateva zile!

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum