Cand am ajuns acasa, am mers sa ne schimbam in haine "rele" pentru a incepe treaba. Eu si Cris "pictam" livingul si bucataria, iar Mia si Dean baile. Mi-am luat o salopeta veche si un tricou ponosit alb si am inceput. Pentru living am ales o culoare inchisa , la fel si bucatarie. Se pare ca si ceilalti au ales la fel ca si noi.
Dupa cateva ore in care am "pictat" livingul si bucataria, le-am lasat sa se usuce si am mers spre dormitoare. Dormitorul meu avea sa fie si el negru. Majoritatea mobilelor si obiectele care le-am cumparat azi au fost aduse si puse la locul lor. Mai trebuia doar sa dam jos panzele de pe ele si totul era gata. Casa avea doua etaje, parterul fiind aproape tot ocupat de un living imens, bucataria destul de mare si o baie. La etajul 1 erau camerele noastre, cu baie proprie, pe care fiecare si le-a aranjat dupa bunul plac. La etajul 2 erau camerele de oaspeti si doua bai. Era o casa mare, ce pot spune.
Bucataria arata cam asa:
Baia mea:
Camera mea:
Pe la ora 11 seara am terminat de aranjat totul. Ne-am schimbat in haine curate, apoi ne-am asezat in living sa ne uitam la un film. Am plecat sa fac popcorn, dar am fost oprita de soneria care suna. Vazand ca nimeni nu raspunde, am mers eu si am deschis usa. In fata mea se afla Mike cu Nero care era cu lesa. I-am invitat in casa si au intrat in living.
Mi-am continuat drumul in bucatarie unde am facut popcornul si m-am intors in living, unde toti erau pe canapea, discutand.-Si, Mike, ce faci aici? L-am intrebat.
-Pai am venit sa va vad casa si imi place ce ati facut pe aici. Oricum, a trebuit sa las animalu' asta la stapanul lui.
-Cine e minunatul stapan? Am intrebat cu ironie in glas.
-Vecinul de peste drum. "Familia" , daca iti amintesti. Trebuie sa ajunga imediat cu prietenii lui. Ei stau in casele din jurul vostru. I-am invitat aici, pentru a inaugura casa noua si intrarea voastra in "familie"!
Inainte sa pot raspunde, cineva a batut la usa, iar eu m-am dus sa raspund. In fata usii stateau 5 baieti, frumosi si bine facuti. Erau aproximativ toti imbracati in negru si aveau cateva tatuaje care erau vizibile prin tricourile pe care le aveau. I-am poftit in casa, facandu-le semn spre living.
-Baieti, ati ajuns! Exclama fericit Mike de pe canapea.
Ei sunt Louis, Liam, Niall, Harry si Zayn. Baieti, ei sunt Kendra, cunoscuta ca si Keke...-Nimeni nu imi spune Keke in afara de tine, nesimtitule! L-am intrerupt nervoasa. Nu imi place sa mi se zica asa. Prefer Kendra!
-Da, da cum zici tu! Deci cum ziceam: Keke, Mia, Dean si Cris.
-Incantati de cunostinta! Au spus prietenii mei, fara mine. Eram prea ocupata sa ii studiez din cap pana in picioare pe cei 5 minunati care stateau in fata mea. Harry ala imi era extrem de cunoscut, dar nu stiam de unde sa-l iau.
Cris le-a facut semn sa se aseze, acestia punandu-se pe canapea sau pe jos. Atunci mi-am dat seama ca Harry e tipul caruia i-am vandut masina acum cateva zile impreuna cu Josh. Deodata am auzit un latrat de sus, apoi in cateva secunde Nero alerga pe scari si sari direct in bratele lui Harry care era pe jos. Deci el trebuia sa fie stapanul lui Nero.
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Fanfiction➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...