Niste zgomote de labute familiare fac ecou in toata camera. M-am dat jos din pat, amintindu-mi ca sunt in Seattle, in casa lui Mike. Aseara am fost prea obositi sa mergem la noua noastra casa, asa ca, Mike ne-a dat cate o camera aici. Oftand, am deschis usa si am dat de un Nero, plin de chef de joaca. Am decis sa fac cum vrea el, asa ca am coborat scarile pana in living. Mi-am aruncat privirea pe ceasul de pe perete si am vazut ca era 4 dimineata. Perfect! Azi trebuie sa mergem sa alegem mobila si vopsea pentru casa. Mike a preferat sa o ia goala, pentru a ne ocupa noi de aranjamente.
Din cate am inteles, casa nu e foarte departe de aici. Cartierul in care e noua noastra casa si a lui Mike, e un cartier mai elegant, casele mai moderne, mari si scumpe. Vecinii am aflat ca majoritatea sunt prieteni de al lui Mike din mafie. Ne-a povestit ca mafia pentru ei, e mai mult o familie. O familie maricica si frumoasa.
Am fost intrerupta din gandurile mele, de catre Nero care dadea jucaus cu boticul in mana mea. Am inceput sa ma joc cu el. Sunt curioasa de proprietarul lui. Se vede ca este un caine ingrijit si iubit. E extrem de jucaus si pentru rasa sa, cuminte.
Am mai stat pana la 6 in living cu Nero, fumand, pana cand somnul ne-a prins pe amandoi. M-am ridicat de pe canapea, Nero urmandu-ma pana in camera mea, unde ne-am pus in pat si am adormit.
...
-Trezeste-te Keke! Striga cineva in urechea mea, acela logic, fiind Mike.
-De ce ma trezesti asa de dimineata?! Am mormait cu fata ingropata in perina, sau cel putin asa am crezut eu, pentru ca de fapt era spatele lui Nero.
-Ai si dormit cu cainele in pat! Trezeste-te e ora 12! Trebuie sa mergeti la cumparaturi pentru casa! Ceilalti te asteapta jos. Masinile nu au ajuns inca, dar puteti imprumuta de la mine.
Mi-am ridicat capul, cu ochii mari, incercand sa imi dau seama de tot ce spusese. Am dat infranta din cap si m-am ridicat din pat, mergend la baie. M-am schimbat in niste pantaloni de trening gri cu tur, un tricou alb mai larg si converse albi.
In living se aflau Mia, Dean si Cris care mancau micul dejun. Le-am facut cu mana, in timp ce mergeam spre garaj, pentru a-mi alege o masina.
Dupa cateva minute de cautare, am gasit garajul, unde se aflau mai multe masini.Garajul era extrem de elegant si ca ale noastre, subteran. Pe jos se afla gresie, iar peretii erau imbracati cu un fel de faianta extrem de lucioasa si fina prin care te puteai vedea.
Mi-am ales un Lamborghini albastru si am plecat sa cer cheile de la Mike. Am urcat in living unde restul inca mancau si am urcat in camera lui Mike. Nu m-am obosit sa bat la usa, asa ca am deschis-o, dar am regretat imediat deoarece dragul meu Miky se afla pe o blonda, ea fiind dezbracata. Am inchis repede usa si am strigat:
"Da-mi cheile de la Lamborghiniul albastru!" iar dupa cateva fosnete, usa s-a crapat putin, prin crapatura cheia zburand in mainile mele. Am plecat fluturand cheia pe deget pana in living si le-am spus celorlalti ca plecam.In vreo 10 minute am plecat, dupa ce, cei trei au fost la Mike in camera si au cerut cheile de la masinile pe care le-au ales, de sigur primind injuraturi de la acesta pentru ca a fost intrerupt de 4 ori consecutiv.
Am ajuns in fata unui magazin destul de mare, care se ocupa cu mobilier si toate cele necesare pentru decorarea unei case. Ne-am parcat masinile una langa alta, formand un contrast perfect cu Lamborghiniurile noastre: portocaliu (Dean), alb (Mia), rosu (Cris), albastru (al meu).
Am intrat in magazin si ne-am impartit sarcinile. Eu si Cris cumparam vopseaua si mobila pentru living si bucatarie, iar Mia si Dean pentru baie si camerele de oaspeti. Pentru dormitoarele noastrea am decis ca fiecare sa si-l faca dupa propriul plac.
Dupa cateva ore am ales toate piesele de mobilier, vopseaua si dormitoarele, am fost la electrocasnice, pentru bucatarie nu am luat multe, deoarece nu stim sa gatim. Am luat in schimb multe vase, pahare si chestii de genul.
Inainte sa mergem la noua casa pentru a o renova, eu si Mia am hotarat sa mergem la Mc sa luam ceva de mancare. Am facut schimb de masini cu Cris, eu luand-o pe cea rosie.
Dupa ce am cumparat mancarea am plecat spre casa, pregatite de a incepe transformarea ei.
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Fanfiction➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...