32

2K 106 6
                                    

Urmatoarea zi ne-am trezit iar Harry s-a dus sa isi faca un dus in timp ce eu m-am imbracat repede cu niste blugi gri inchis, putin taiati in genunchi si o bluza mai grosuta, alba cu dungi negre. M-am incaltat cu o pereche de Nike si mi-am pieptanat parul in camera deoarece baia era ocupata de printesa Harryeta, care statea acolo de jumatate de ora.

Cand am vazut ca nu vrea sa iasa, m-am ridicat din pat si m-am dus sa vad ce face Lissa. Am deschis usa dulapului si am vazut-o dormind. I-am prins mana legata la spate si am smucit-o afara din dulap. Aceasta a cazut brusc pe jos si s-a trezit repede, uitandu-se speriata in jur. Arata oribil. Avea cearcane uriase si incheieturile ii erau rosii de la franghii. Aproape ca imi parea rau pentru ea...

-Scuzati-ma pentru aceasta intamplare neplacuta! Nu am vrut... Ma iertati? Am spus cu o voce de servitoare care a spart o farfurie din vesela familiei regale si regina vrea sa o alunge din palat.

Aceasta s-a uitat la mine urat, eu incepand sa rad.

-Deci tot tu te uiti urat la mine?! Tu! Aproape am tipat, dar mi-am amintit ca suntem intr-un hotel.

-Eu?! Uita-te la tine ce ai ajuns! Ai ajuns sa rapesti fete si sa le tarai prin avioane private si camere de hotel! ( If you like causing trouble up in hotel rooms
Nu m-am putut abtine) Ce imi vei face?! Ah? De ce sunt aici? Acum cativa ani cand te-am cunoscut, nu erai deloc asa! Erai normala! Nu te-am suportat din prima clipa dar mi-a fost mila de tine! Imi e scarba de tine Kendra! Nu ti-am comentat nimic atunci cand am venit la voi si stateai un casa cu 3 baieti! Esti o curva! Tu si prietena ta disparuta! Deea, sau cum era? Acum iti face de cap cu baiatul care e cu tine! Ia spune, are aroma buna?!

Are tupeu! Avand in vedere ca poate fii moarta in orice secunda, tot incearca sa imi tina piept. Auzi, aroma baiatului care e cu tine! Mi-am inclestat pumnii si mi-am strans buzele cu putere. Curva asta sigur nu va iesi vie de aici! Am vazut-o cum ma priveste satisfacuta pentru ca a reusit sa ma enerveze si in acelasi timp am auzit usa baii deschizandu-se. Harry cu parul ud si un prosop pe solduri a iesit din baie. Perfect! ( Baby, I'm perfect for you 😀) Am luat mica curva de pe jos si am tras-o de par pana in baie. Am trantit-o in cabina de dus care era uda dupa dusul lui Harry. I-am prins din nou parul si am dat-o cu capul de gresia din cabina.

-Uite curvo, simtei aroma! E buna?! Cate arome ai mai gustat? Am spus, presandu-i mai tare nasul de gresia rece si uda.

Intr-un final am ridicat-o, dandu-i un pumn in nas, sangele incepand sa ii curga. M-am intors si l-am vazut pe Harry in pragul usii, cu mainile in san, privindu-ne.

-Noi am rapit-o, trebuie sa ne jucam putin cu ea! Daca e rapire, sa fie cum trebuie! Am zis spre Harry, dand voce gandurilor mele de acum cateva zile.

Acesta a aprobat, eu prinzand-o de gat pe micuta papusica si ridicandu-o din genunchi. Acum statea in fata mea, in picioare. Era mai inalta decat mine, iar faptul ca ea statea in cabina de dus nu ma avantaja de loc.

Am marit stransoarea din jurul gatului sau si i-am facut semn lui Harry sa imi aduca pachetul de tigari. Acesta s-a intors rapid cu ele, dandumi-le in mana. El a inteles probabil ce vreau sa fac si a urcat in cabina, asezandu-se in spatele Lissei. A prins-o de solduri, fortandu-o sa stea pe loc. Mi-am aprins proma tigara, tragand cu putere din ea. Am stat cateva secunde cu fumul in piept, uitandu-ma fix in ochii Lissei, dupa care i-am suflat fumul direct in fata. A tusit incet, dupa care s-a calmat.

-Dar vreau si eu sa ma joc! A spus Harry, desi stia ca nu are nevoie de aprobarea mea.

Im doua secunde, rochia extrem de scurta a Lissei se afla pe jos, eu ramanand scarbita de faptul ca nu avea sutien pe ea. Harry i-a prins sanii in mainile lui mari, facandu-ma pe mine aproape sa vars. Dar am ramas tare, am o sarcina de dus la final.

Am mai tras un fum din tigara dupa care am stans-o pe pieptul ei. Aceasta a vrut sa tipe dar mana stanga a lui Harry a impiedicat-o. Ce urma rosie si frumoasa era acolo. Am aprins a doua tigara, tragand din ea si dupa, asezand-o intre buzele lui Harry. A tras cateva fumuri din ea, dupa care a stans-o pe ceafa ei. Cateva lacrimi au aparut in ochii ei, eu ranjind imediat la vederea lacrimilor.

M-am indreptat spre geanta mea de cosmetice, de unde am scos o lama noua si lucioasa. M-am intors in baie, unde am vazut-o pe Lissa care avea mai multe arsuri pe picioare, maini, abdomen si sani. Am luat lama si am lipit-o de pieptul ei, apasand putin. Lama i-a intrat putin in piele, cateva firisoare de sange curgand din acel loc. Am apasat si mai tare, dupa care extrem de incet am coborat pana in zona dintre sani. Lissa plangea de durere in timp ce Harry ii tine mana la gura. Cand am crezut ca e de ajuns, am luat lama, am spalat-o si m-am dus in camera. In cateva minute a aparut Harry cu Lissa imbracata. A legat-o si a azvarlit-o in dulap. Am inceput sa ne adunam lucrurile, pentru ca trebuie sa plecam in doua ore sa ne intalnim cu prietenul de afaceri al lui Josh si dupa la aeroport.

Crazy Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum