Razele soarelui intrau usor prin perdeaua neagra care se afla agatata in camera mea. Mi-am frecat ochii cu palmele si m-am ridicat din pat. Nu m-am obosit sa ma schimb de pijamale si am coborat in bucatarie, unde i-am gasit de cei 3 la masa.
-Neata! Am murmurat cu vocea mea de dimineata.
-Neata! Mergem in Seattle? A intrebat Cris
-Nu stiu ce faceti voi, dar eu sigur merg!
-Si noi venim atunci! Josh a zis ca avem avionul la 5 deseara.
-Perfect! Am spus in timp ce mi-am luat o tigara din pachet.
...
In cateva ore, eram in fata aeroportului, cu Josh si prietenii mei.
-Mafiotule, imi va fi extrem de dor de tine! Am spus in timp ce am sarit in bratele lui.
-Si mie de tine, criminalo! Si de voi! A spus si am facut o imbratisare de grup, dupa care am mers spre porti.
A trebuit sa ma descalt, si sa imi pun geanta, adidasii si laptopul intr-o tavita. Prietenii mei au facut acelasi lucru, dupa care am plecat!
...-Kendra, trezeste-te!
-Am ajuns? Am intrebat uitandu-ma la Dean care era langa mine pe scaun.
-Da, haide sa coboram!
Cand am coborat, am observat sa in Seattle ploua. Ador ploaia, mereu mi-a placut. Nu m-am obosit sa imi fac rost de o umbrela, eram fericita de ploaie. In multimea de oameni, am vazut un barbat de varsta a doua, cu o foaie in mana, pe care scria numele nostru.
-Buna, numele meu este Paul, sunt soferul domnului Michael. Urmati-ma spre masina, va rog!
Am mers dupa el si am ajuns in fata unui Jeep, in care ne-am pus bagajele, dupa care am plecat spre casa lui Mike.
Cris, Mia si Dean nu il cunosc pe Mike, deoarece cand el a locuit cu mine si Josh, noi nu ne cunosteam. Ei au intrat in mafie mai tarziu.
Masina s-a oprit in fata casei lui Mike, care este imensa, desigur.
Cand am intrat in curte, primul pe care l-am vazut a fost Mike. Acesta a venit spre mine si m-a luat intr-o imbratisare de urs.-Keke! Ce faci? Mi-ai lipsit asa de mult!
-Si tu mie Miky! Ce mai faci?
-Bine! Ma bucur ca ati acceptat sa veniti aici! V-am cumparat o casa, sper sa va placa!
-Multumim! Ei sunt Mia, Dean si Cris! Baieti el este Mike. Am facut repede cunostinta, dupa care am mers in casa.
Ne-am asezat pe canapeaua din living, iar de pe scari s-au auzit sunete de labute. In fata noastra a aparut un catel, superb, iar eu m-am ridicat imediat si am inceput sa il mangai.
Ador cateii, sunt topita dupa ei. Imi plac si pisicile, dar cateii sunt pe primul loc.-Asta e Nero, cainele lui Harry. L-a lasat aici pana maine, deoarece are putina treaba. A spus Mike, desi habar nu am cine e Harry.
Am continuat sa ma joc cu Nero, care a venit pe canapea, in bratele mele.
Restul serii, am povestit si alte chestii de genu'. Maine ne vor ajunge masinile, asa ca avem ceva de asteptat.
CITEȘTI
Crazy Bad Girl
Fanfiction➡️ O voi edita, candva... ⬅️ "Ceea ce te farmeca e nesiguranta. Vazute din ceata, lucrurile par minunate!" "Invata regulile astfel incat sa stii cum sa le incalci cum se cuvine." "Viata e o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei...