2. BÖLÜM

114 10 4
                                    




Sınıfın kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım. İçeriye girdiğimde öğretmen geliceğimden haberdarmış gibi " Merhaba yeni öğrenci sen olmalısın, aramıza hoşgeldin. Adın ne? " diye sordu. Bende hocanın sorduğu soruya karşılık "Merhaba, benim adım Defne" dedim. Sonra hoca bana boş bir sıraya oturmamı istedi. Bende arkalardan seçtiğim boş bir sıraya doğru giderken sınıftaki kızlar bana ezikmişim gibi bakıyorlardı. Bana o şekilde baktıkları için çok utansamda sorun etmeden sırama geçtim ve oturdum. Dersin sonlarına doğru geldiğim için 10 dakika sonra ders bitti ve zil çaldı. Zil çalınca sınıfın kızları benim karşıma geçip önümde dikildiler. Bana yine sırama geçerken ki gibi bakıyorlardı. Sonra içlerinden esmer olan bir kız bana bakıp ezikmişim gibi güldü ve "sen nerden geldin böyle sarı çiyan? dedi. Sonra ise benim saçımı çekti. Bende hiç bir şey demeden kafamı defterime çevirip bir şeyler karalarken arkadan bir ses geldi " Kızlar, kızı rahat bırakın ! " bende kafamı defterimden kaldırıp sesin sahibini aradım. Sesin sahibi bir erkekti. Masmavi gözleri ve sarı saçları vardı. Aynı benim gibi. Birden kalp atışlarımın hızlandığını hissettim. Bana doğru geliyordu. Geldi ve sonra içlerindeki esmer olan kız "Jordan, sevgilim biz yeni gelen kızla tanışıyorduk." dedi. Bende " ya tabi çok güzel tanıştık" dedim. Ama o çocukla ilgili bir şey öğrendim adı Jordan 'dı . Sonra Jordan " peki kıza neden sarı çiyan dedin ve kızın saçını niçin çektin Emily! " dedi. Emily denen kız bana kızgın kızgın bakıp arkadaşları ile sınıftan ayrıldı.

Sınıfta sadece ben ve Jordan kalmıştık. Jordan benim yanıma gelip " sınıfımızın yeni öğrencisi sensin demek. Kusura bakma sevgilim ve arkadaşları adına özür dilerim, onlar yeni gelenlere hep böyle davranırlar. Bu arada adın ne ? Benim adım Jordan. " dedi. Bende " özür dilemene gerek yok onların hatasını sen kapatma. Benim adım Defne tanıştığıma memnun oldum Jordan." dedim. Sonra zil çaldı ve benim bütün romantizmim bozuldu . Herkes sınıfa doluştu ve sıralarına oturdu.

Arkadaşlar hikayenin devamını merak ediyorsanız beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınız...

HAYATTAKİ ŞANSIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin