40.BÖLÜM

7 0 0
                                    

Birden duraksadım. Toprak benim kalbimi kırmıştı. Psikolojisi yüzünden beni kullanmıştı. Bunu asla yapmazdı. Çığlık attım... Gözlerimi açtım.

Ben neredeydim böyle? Yanımda Ayaz yoktu. Hastanede yatıyordum. Ama kollarım bağlıydı. Odaya hemşire girince:

-Neden kollarım bağlı çözün hemen!!!

-...

-Kulaklarında sorun mu var senin çözsene kollarımı!!!

-...

- Ayaz'ı çağır buraya!

-...

-Ya bari Toprak'ı çağır!

-...

-Ya niye cevap vermiyorsun?!

-...

-Dilimizi mi bilmiyorsun?!

-...

-Lütfen çöz kollarımı!

-Doktor gelene kadar bekleyin.

-Hah sonunda. Bir an dilin yok zannedecektim.

-...

Bir kadın odaya girince doktor olduğunu anladım ve:

-Ayaz'ı çağırın!!

Kadın yanındaki hemşireye dönerek:

-Hala aynı rüya mı?(DOKTOR)

-Evet doktor hanım. (HEMŞİRE)

- Bana burada ne olduğunu anlatır mısınız?

- Şu anda nerede olduğunu biliyor musunuz?(DOKTOR)

- Hastanede,Sedyenin üzerinde yatıyorum ve sen lanet olası gerizekalı bir doktorsun!!

- Şok ver hastaya!

-.......

-Bak ne diyeceğim biliyor musun. En iyisi şu kollarımı çöz de eşitlenelim. Yatar vaziyette ve kollarım bağlı bir haldeyken senin ağzına **çmak biraz zor oluyor.

-Rahatsızlığını anlatmamı ister misin?

-Çabuk ol !

-%87 Ruh hastasısınız.

-Hahahah doktor şöyle iğrenç şakalar yapma.

-Şaka yapmıyorum.

-Yalan söylüyorsun!

-Sence şu an Ayaz neden yanında değil yada Toprak?

-Hayır bu gerçek olamaz hayır çözün kollarımı! Bu gerçek değil biliyorum çözün kollarımı Topra'ğı çağırın o beni kurtarır. Yada Ayaz'ı çağırın hadi ne duruyorsunuz!!!

-Defne, şu an deliler hastanesindesin belki hatırlamıyor olabilirsin ama intihara kalkıştığın için seni uyutmak durumunda kaldık ve 1 aydır uyuyorsun. Rüyalar görüyorsun ve kabuslarda..

- Hayır ben uyanmak istemiyorum lütfen,bununla dayanamam olmaz! Olmaz! Lütfen ben ölmek istiyorum. Hayır olmaz hayır!

- Defne şimdi senin güvenliğin için sana özel bir gömlek giydireceğim lütfen sakin ol.

- hayır lütfen olmaz yapma nolur yapma. Ben deli ya da ruh hastası değilim.

- Hemşire gömleği giydirin.

-Hayır! Hayır! Onu bana giydirme! Hayır! Ben deli değilim! Hayıııır! Hayır! Olmaz! Yapmayın!!

Çığlık sesleri
Çığlık sesleri
Çığlık sesleri
Çığlık sesleri
.
.
.

HAYATTAKİ ŞANSIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin