♥Kassie♥
- Jak to do mnie! Wypierdalaj z mojego pokoju!
- Proszę, pogadajmy - błaga.
Spoglądam głęboko w jego jak się okazało brązowych tęczówek, a chłopak zamyka je gwałtownie i cofa się o kilka kroków.
O co mu chodzi?
- Nie! Wynoś się - pokazuje mu ręką drzwi mojego pokoju.
Chłopak na nie spogląda, a potem znowu wraca do mojej twarzy. Zaskakuje mnie to w tym chłopaku to, że gdy na mnie patrzy, nie pożera mojego ciała wzrokiem które bardzo dobrze widać przez koszule, którą założyłam przed chwilą, gdy brązowooki odwrócił wzrok.
Chłopak już miał coś powiedzieć, gdy nagle drzwi do mojego pokoju otwierają się z hukiem i wchodzą do niego popychający się chłopaki. Mierze ich zaskoczonym wzrokiem i przy okazji zauważam jak wyglądają.
Jeden z ich dwójki(w mediach to ten w środku) ma brązowe włosy, brązowe oczy podobne do chłopaka, który stoi obok nich wkurzony, ale wracając do chłopaka, który się bije to oprócz pięknych oczu ma także zniewalający uśmiech, czarną koszulkę z długim rękawem podwiniętym do łokci, która eksponuje jego napinające się mięśnie. O prócz tego ma także ubrane czarne opinające go dżinsy i białe air force.
Jednym słowem ciacho!!
A drugi( w mediach to ten po lewej stronie) też ma brązowe włosy, niebieskie oczy ale nie takie zwyczajne tylko takie jak oceanowa woda przy samej plaży, tylko jaśniejsze. Przyjazny uśmiech białą koszulkę, zwykłe szare dżinsy z dziurami i czerwone nike.
Nie mój typ, ale na pewno przypadł by do gustu Brooke.
- Co wy tu robicie mieliście czekać na dole! - warczy na nich chłopak, który podobno przyszedł do mnie.
-Słyszeliśmy krzyki i myśleliśmy, że.... - odpowiada moje ciasteczko, ale gdy patrzy na mnie jego uśmiech się powiększa. -...Coś się stało...wow! Jak masz na imię laleczko?
Teraz to ja mam zamiast policzków pomidory. Dobra Kassie weź się w garść i bądź odważna i seksowna.
- Jestem Kassie, a ty jak przystojniaku? - pytam chłopaka z moim najlepszym uśmiechem i nie zwracam uwagi na to ze jestem prawie naga.
- Shawn - kłania się z promiennym uśmiechem, a mój niezaproszony gość chyba zaraz wybuchnie ze wściekłości i żuci się na Shawn'a.
Nie zwracam na to większej uwagi i patrze się na niebieskookiego z przyjaznym uśmiechem.
- A ty jak?
-Ja jestem Nash i chyba o tym nie wiesz, ale jestem chłopakiem Brooke. Mówiła ci?
- Brooke wspominała, że ma chłopaka i miło mi wreszcie cie poznać. No, ale teraz gdybyście mogli wszyscy wyjść, bo chciałabym się przebrać.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Cześć Cudaki!!💕
Jak pewnie przeczytaliście mamy jeszcze dwie nowe postaci oprócz tajemniczego gościa Kassie.😍
Mam nadzieje, że miło ich przywitacie 😊
Piszcie kto wam najbardziej przypadł do gustu 😁😉
#Nash #Shawn #Tajemniczychłopak
Wasza Cudnisia 😘😚🤓
CZYTASZ
Princess's Brother cz.2🔚
Teen FictionKontynuacja książki "Sister Brother" porąbanej historii o Kassie. Dziewczynie która zakochuje się we własnym bracie Dylanie, który nie jest tym za kogo się podaje. Po zrozumieniu, że nie może być ze swoim bratem, bo nie chce sprzeciwić się prawu i...