♥25♥

3K 201 4
                                    


♥Kassie♥

Dzień zapowiadał się cudownie. Moje 18 urodziny. Impreza z przyjaciółmi....ale potem stało się coś, czego nikt nie mógł przewidzieć.

Oprócz dzisiejszych wiadomości w telewizji, których nie oglądaliśmy, bo przecież, po co? Nastała w mieście......ciemność.

♥Dylan♥

Jak mogłem, po pełnić taki głupi błąd i z nią nie zostać? A no tak już pamiętam, dlaczego, bo poprosiła mnie żebym przyniósł jej te głupie lampki choinkowe ze strychu!

♥Nash♥

To było takie nagłe. Na początku poczułem się jakby uderzyła we mnie ściana. Tak wiem jak to brzmi, ale to moje odczucia. Potem zrobiło mi się cholernie zimno, a następnie.....ciemność.

♥Brooke♥

Wszystko mnie boli, nie mogę oddychać, oczy mnie szczypią i kują jakby wbito mi w nie tysiące igieł. Moją ostatnią myślą było to, że nigdy już nie zobaczę Nash'a.

♥Shawn♥

Czemu teraz! Kiedy spędzałem najlepszą randkę w moim życiu!? Boże, co ja ci zrobiłem? Czułem jak coś we mnie uderzyła. Moje oczy były już po chwili opuchnięte i czerwone, nic nie mogłem zrobić tylko skulić się i myśleć czy to jest ta chwila w której umrę?

♥Julia♥

Chciałabym płakać, ale nie mogę. Myślę o moim bracie. Pewnie już nie żyje....i pewnie ja, też mam marne szanse by przeżyć.

♥Cody♥

Oglądałem jakiś film akcji, ale był tak nudny, że przełączyłem kanał. Tym kanałem były wiadomości. Moje usta otwarły się szeroko, ze układały się w literę "O", a pilot spadł na podłogę. Zaniosłem się płaczem i może pomyślicie sobie, co to za beksa i z czego tak płacze, a o tuż to, że moja siostra może już nie żyć.

Princess's Brother cz.2🔚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz