♥14♥

3.8K 229 15
                                    


❤️Kassie❤️

Jestem już w domu. Nie wiem ile razy już dzwonił mój telefon, ale na pewno więcej niż 100 razy. Muszę się pośpieszyć jeśli nie chce by mnie znaleźli. Podchodzę do lodówki z dużą torbą z Ikei. Wrzucam do niej 3 butelki 2,5l pepsi, jakieś jedzenie w puszkach, chipsy i inne takie typu śmieci. Gdy mam już wszystko biegnę do łazienki w moim pokoju biorę wszystko co mi potrzebne i także wrzucam do torby. Na koniec zamykam drzwi na klucz i podchodzę do mojej niebieskiej kanapy i zsuwam z niej poszewkę. Moim oczom ukazuje się wejście do mojego schronu.

Pewnie zastanawiacie się jakim cudem mam schron w swoim pokoju i to jeszcze w domu Brooke? A no właśnie dlatego, bo jestem przygotowana na wszystko i jak widać dobrze, że w niego zainwestowałam, bo teraz mam przynajmniej gdzie się schować na kilka dni do puki Brooke nie powie chłopakom, gdzie jestem, choć wiem i tak, że im o tym wspomni dlatego mam plan!!

Otwieram klapę i wrzucam do niej torbę.

Nie martwcie się torba wylądowała na małej pufie z wyszytą na niej twarzą Justina Biebera. Ta wiem wstyd no, ale co mam powiedzieć to był pomysł Brooke.

Także przechodzę stopą na małą metalową drabinkę i schodzę trochę niżej po stopniach tak, że w połowie jestem w schronie, a w połowie na zewnątrz.

Wyciągam z tylnej kieszeni wibrujący telefon. Nash. Odebrałam więc.

- Tak Nash?

- Jezu dziewczyno!!! Gdzie ty do cholery jesteś!? Szukamy cię z Shawnem i Brooke po całym szpitalu!!

- Nash uspokój się jestem w pabie, musiałam się napić czegoś mocniejszego.

- Pabie!!! Ja pierdole zabije cię kiedyś! W którym jesteś? Zaraz po ciebie pojedziemy.

- Yyy, no w tym nie daleko szpitala? Ale nie musicie po mnie przyjeżdżać.

- I tak mieliśmy skoczyć do sklepu kupić Danielowi ( czytaj Dylanowi) wodę.

Zaciskam mocno szczęki.

- Oh no ok, gdybyście mnie tam nie znaleźli to poszukajcie w parku zawsze się tam kręcę.

- Dobrze, to pa Kassie.

- Pa.

Schowałam telefon do kieszeni i zamknęłam właz nakładając przy tym materiał kanapy.

Princess's Brother cz.2🔚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz