Epilog

3.1K 196 8
                                    


❤️Kassie❤️

- Co!? To, to nie możliwe jak!? Skąd to wiesz, przecież nie jesteś lekarzem! - krzyczałam i piszczałam z zaskoczenia.

- Właściwie to jestem na 3 roku studiów z medycyny - uśmiechnął się delikatnie. - Ostatnio mieliśmy lekcje jak rozpoznać ciąże nie zaglądając...yy, no sama wiesz.

Rozpłakałam się. Mam dopiero 18 lat!!! Jeszcze tyle przede mną i teraz jeszcze dziecko!!!

Spojrzałam na Dylan'a miał na twarzy zagubienie, strach, obawę ale też....szczęście.

- Dylan? Czy cieszysz się, że będziesz miał ze mną dziecko w tym wieku? Czy jednak chcesz....- rozpłakałam się ponownie. - C-czy chcesz mnie zostawić.

Chłopak spojrzał na mnie z szerokim uśmiechem.

O co mu....?

Przytulił mnie ostrożnie by nie zaciskać brzucha, który został znowu zabandażowany.

❤️Dylan❤️
- Kas, co ty wygadujesz. Jak mógłbym cię zostawić!? Jesteś kobietą mojego życia. Co z tego, że nie jesteśmy po ślubie i starsi. To nic nie zmienia. Pieniędzy mam pełno, po tym jak rodzice odkładali w banku dla mnie co roku 10.000 tysięcy euro, aż do moich 18 urodzin! Jestem bogaty, a studia....mogę zacząć je gdy dziecko będzie miało z 2 latka. Przeprowadzimy się gdzieś blisko bym mógł dojeżdżać. - Złapałem dziewczynę za ręce. - Nigdy przenigdy bym cię nie zostawił księżniczko. Kocham cię. - ściągnąłem blondynkę z moich kolan i uklękłem na jedno kolano.

Oczy Kassie zabłysły, a na ustach pojawił się ten piękny promienny uśmiech.

- Wiem, że okoliczności są fatalne i nie mam pierścionka, ale....Kas. Czy sprawisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną?

Dziewczyna nie zważając na ranę na brzuchu rzuciła mi się na szyję szlochając i śmiejąc się. Wtuliłem się w nią.

- Tak! Oczywiście że zostanę twoją żoną! - odsunęła się, a ja nie marnując czasu wbiłem się w jej usta.

W około można było słyszeć gwizdy, oklaski i wiwaty naszych przyjaciół.

Przynajmniej teraz nie muszę się wytłumaczyć, że nie miałem prezentu.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Jezu ten tekst Dylan'a na końcu. 😂

Smutno mi 😞 Już kolejna część za nami😢

Chce wszystkim wam czytelnikom podziękować za wsparcie, poprawianie ortografii 😂, itp.

Jesteście najlepsi😘

Wasza Cudnisia😁💖

3 część już na moim profilu :D

Princess's Brother cz.2🔚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz