-BEBERAPA BULAN KEMUDIAN-
Terdengar bunyi tapak kaki berjalan kearah Jina
Jimin:weiii...bangun kau tak nak pergi sekolah ke?Aku tahu kau masih sakit.Ni final Exam untuk tamat sekolah.*Gerakkan badan Jina*
Jina:nae..*Terus berjalan kearah bilik air*
Jimin terus mengikut Jina dari belakang.Jina mulai rasa sesuatu macam sesuatu mengikutnya dari arah belakang,dia mulai berpaling ke belakang.
Jina:Awak...kenapa ikut saya??saya nak mandi ni..
Jimin:Tak boleh ke aku ikut kau mandi sama?.
Jina:Tapi...awak boleh mandi selepas saya dah habis mandi.
Jimin tak pedulikan jina..lalu menolak jina ke bilik air.dan jimin terus menolak tubuh Jina pada dinding yang sejuk tu.
Jimin Pov
Aku terus mencium rakus bibir Jina,lalu memasukkan lidah ku dalam mulutnya yang kecil itu.Manakala tangan ku meramas payudara dia.Jina tak membalas ciuman ku,aku terus melakukannya dengan kasar.
Jina pov
Ahhhhh....Again??..aku sudah tak kuat macam mana aku nak lepaskan diri dari dia?Dia mulai mencium rakus bibir ku dan dia terus melakukan kekerasan lagi pada ku kerana aku tak membalas ciumannya.
Jimin terus merapatkan dicknya pada miss v Jina.Dia mulai mencium secara kasar bibir jina lalu Jimin meramas payudara sekuatnya.kepala jimin terus turun ke bawah miss v Jina.
Jina:Ahhhhhhhh....jimin...Ha..Jima....
Jina:Ahhhhhhhhhh
Jina:hmmmmmmm...hmmmmmm..
Manakala jimin hanya senyum evil pada Jina.Dia dah menumpaskan musuhnya.
Jimin pov
Aku terus memasukkan lidah ke dalam miss v Jina lebih dalam lagi.aku mulai menghisap,menjilat,mengigit dan mencium.Aku sangat terkejut melihat kedua kaki Jina yang tengah lebar.Cecair putih mulai mengalir dari miss V nya.Aq mulai menelan dan rasanya sungguh manis sekali.
Jina pov
Ahhhhhhh....aku sudah tak kuat,ini sangat menyeksa bagi ku.hmmmm..Ahhhhhh...Aku baru teringat hari ni Final Exam kat sekolah..
Jina:Jimin...hajima..hari ni final Exam.aku takut terlewat ke sekolah.
Jimin terus lepaskan perbuatannya tadi.
Jimin:Aku tak suka kau panggil aku 'JIMIN'aku nak kau panggil ku sebutan nama 'OPPA' *Terus mengigit leher jina'
Jina:Ahhhhhhh...nae op..pa..*menahan sakit*
Jimin:dan,satu lagi kalau aku buat games aku nak kau balas,mendesah,panggil nama ku,.
Jina:nae..
Jimin terus menarik jina ke dalam tab mandi.mereka mandi bersama dan jimin terus sambung aktiviti tu.
Jina:Ahhhhh...oppa...*Mendongak kepala keatas*
Jimin:Ahhhhhhhhhhhhhhhhh..KIM JINA!!!!!
Jina:Ahhhhhhhhhhh....hmmmmmmmm
Jimin:Ahhhhhhhh....hmmmmmm...jina..*mendongak kepala keatas*
Jimin terus menyelam ke dalam air tersebut untuk menjilat miss v jina
Jina:Ahhhhhhhhhhhhh....Oppa!!!!
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...