-SKIP DI SEKOLAH-Seorang perempuan berambut panjang mulai mendekati Jina.Dan mulai memegang lengan Jina dia mulai merasa melihat sahabatnya memakai scaft dileher.
Ha byul-kya!!..Ha byul termenung je kau ni..kawan datang kau buat macam dunia ni milik kau je..
Jina:Ah...miahnae...aku tak tahu kau ada di sambing ku..
Ha byul:aku pegang lengan kau masih tak tahu..
Jina:miah..
Ha byul:Sokay,my friend..kau termenung pasal pe?jangan-jangan kau termenung dekat PARK JIMIN..tu..😏😏
Jina:Ahh...aniya..
Ha byul:yake ni??kenapa muka kau nampak pucat kau demam ke?kenapa kau pakai scaft ni?*mulai meletakkan tapak tangan di dahi Jina lalu menunjukkan jari pada scaft yang dipakai oleh dileher Jina.
Ha byul:Kya!!!Jina kau demam lah..kenapa tak cakap dekat aku kau demam..and more thing,kenapa kau pakai scaft ni??
Ha byul mulai merasa pelik melihat jina dia mulai mahu membuka scaft yang ada dileher jina tu tetapi hajat dia terbantung kerana dihalang oleh jina.
Ha Byul pov
Aku mulai merasa pelik melihat Jina.aku mulai ternampak kesan merah dileher jina😕.
Jina:hehehe..aku lupa bagi kau..sorry..
Ha byul:aku nampak ada kesan merah kat leher kau..kenapa ??
Jina:aku kena gigit dengan nyamuk*takkan aku nak bagi tahu sebenar kat ha byul*
Ha byul:Ooo..*Jina² kau tak boleh tipu kau sendiri aku dah lama kenal kau*
Jina:kaja...masuk kelas hari ni final exam kan..
Ha byul:yup..Good luck jina..
Jina:you too my friend😉
Jina pov
Aku takut nak balik😥..apa patut aku buat?kalau aku balik jimin mesti pukul aku dan start games dia tu..Patutkah aku tidur rumah ha byul buat sementara?sambil aku nak cari rumah sewa.Ahhhhhhhh...aduh dah berapa kali jimin call aku dan hantar mesej dekat aku.aku terbaca satu mesej yang dihantar oleh jimin "Kalau kau tak balik,aku cari KAU SAMPAI LUBANG CACING PARK JINA DAN AKU AKAN BUNUH KAU 18 KERAT!!!.ancaman jimin sungguh kejamn terhadap diriku.
jimin tidak boleh duduk diam dekat rumah.Angin dia mulai maksimum tahap EVIL.semua mesej dengan call dihantar oleh jimin tetapi tak ada satu pun dibalas oleh jina.
Jimin pov
TAK GUNA PUNYA PEREMPUAN!!!KAU INGAT KAU BOLEH LARI MACAM TU JE.AKU AKAN CARI KAU DAN LALU SEKSA KAU HIDUP² PARK JINA!!.KAU MILIK AKU TAK DA SIAPA PUN BOLEH RAMPAS KAU DARI AKU,KALAU ORANG RAMPAS KAU DARI AKU..AKU AKAN BUNUH ORANG TU!!!
Jina:ha...byul..boleh..aku tinggal rumah kau sementara??.
Ha byul:boleh...tapi kenapa kau nak tinggal rumah aku?
Jina:Ah...a..aku...saja nak tidur rumah kau.boleh kita study sama² untuk final exam.
Jina pov
Takkan aku nak bagi tahu dia pasal aku dengan jimin.
Ha byul:boleh je..akhirnya aku dapat teman duduk dengan aku.sebab parents aku tidak ada dekat rumah pergi oversea 3 bulan..hehehe...
Jina:oo.ok.
Ha byul:macam hubungan kau dengan jimin?
Jina:jimin?..Ooo..ok je..kenapa?
Ha byul:tak da pe..
Mereka berdua terus balik rumah bersama-sama.
Jina:Ha byul..aku nak beli nombor baru.sebab nombor tu dah patah.
Ha byul:Oo.ok..kaja.*pegang lengan jina sambil minum air minuman bubble tea*
TBC~~
Fuhhh..Park Jimin kejamnya..nak kerat jina 18 kerat??hahaha..takkan punya.apa yang akan terjadi kepada Park Jina kalau Park Jimin menemui jina tu,apakah yang akan dilakukan oleh Jimin?
Rogol?😭
Seksa?😫
Bunuh?😲
Atau terus memjadi patung mainan Jimin seumur hidup😖?Sorry kalau part 6 terlalu pendek,saya sekarang tengah sibuk sebab tolong nenek saya kemas rumah dan bantu dia buat kerja rumah.nenek saya dah tua..dia sekarang dah tak kuat😢😢.korang doakan nenek saya sihat ya😢.
Kalau nak tahu part seterusnya..nantikan ya.😉
Tq pada org
Follow saya
Add ff ni dalam reading list koran📚
Tq yang baca📕
Tq yang vote📥
Tq juga yang comment 💬Annyeong chingu..👋
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...