♡PART 38♡

6.7K 125 3
                                    

"Hina....irreona" jimin mengerakkan badan jina.

"Miah--nae..."

Lalu jimin mendekatkan telinga pada dada jina untuk mendengar degupan jantung.

Dup dap dup dap

Jimin pov

Aku meletakkan tanganku pada lubang hidungnya..Masih bernafas.

Berapa minit kemudian jina membuka matanya.

"Hurmmm...op--pa"

"Hina...baguslah chagi dah sedar
miahnae oppa terlalu kasar terhadap jina" *hiks hiks hiks*aku terlalu ikut perasaan sampai mencederakan hina ku.


"Hina..tak ape-ape cuba sakit dan penat je" *sapu air mata jimin dipipi*



"Kite stop dulu ya kasihan hina dari tadi tak berhenti aktiviti ni"


"Arh...shirreooooo cha--chagi---nnak---lagi."kataku malu.


"Aigooo...tak penat ke dah berapa kali dah
Buat dengan oppa masih tak penat lagi??"


"Ani...Hina terdagih😄"

"Arra..Dah tu hina nak kite
Sambung balik ya,tapi kite belum mandi
Lagi habis badan melekit"

"Lepas kite habis kite mandi oppa---"


"Ok"

Jimin mulai merangkak pada badan jina dan sekali lagi jimin buat aktiviti itu bersama jina lagi sekali.


(What the-----😐😐😐diorang tak penat ke😂😂 baru tahu yang jimin bagi sesuatu pada jina iaitu cecair ubat yang diletakkan atas pizza kalu nak tahu baca part sebelumnya)


Lalu jimin memasukkan batang dalam pantat jina dan mengoyangkan pinggulnya secara perlahan dan cepat jimin mahu jina cepat terangsang salah dia juga letak banyak racun diatas pizza.

"Urhhhh"jina mendesah


"Arh arh arh jina...."


"Oppaaaaaa"

Tiba-tiba jina bangun dan memeluk erat tubuh jimin.

Aku dapatkan rasakan payudara yang gebu itu kerana payudara berada di dadaku lalu ku mendongakkan kepala kebawah untuk menghisap payudara sambil aktiviti ku berjalan dibawah sana mulut hina melopong keatas merasa kenikmatan yang diberikan.


"Hurmmm" jina mengigit bibirnya.

" Arh arh arh"

"Kkat---situ oppa yessss uhhhhh"kataku kerana tercapai tempat sensitif ku.


PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now