Jina dan ha byul sudah pun habis final exam.sudah berapa bulan jimin mencari jina dan nombor yang jina guna sudah tidak diguna lagi oleh jina.
Jimin pov
Mana harus aku mencari jina?.rumah keluarga dia pun aku tak kenal hmm..macam mana kalau aku pergi cari jina di rumah ha byul rumah pun aku tak tahu juga!!KAU TAKKAN TERLEPAS LAGI PARK JINA !!.AKU AKAN CARI KAU SAMPAI LUBANG CACING!!
Ha byul:jina..kau tak nak sambung belajar ke?
Jina:aku nak..tapi bukan sini.
Ha byul:mana?
Jina:Amerika Syarikat..
Ha byul:Ame..rika..jauhnya..macam mana dengan parents kau dengan hubungan kau dengan jimin?
Jina:Ha...byul..aku nak bagi tahu kau sesuatu..
Ha byul:apa??cakaplah..
Jina:aku..dah tinggal kan jimin*nangis*
Ha byul:Bwo??biar betul?Jimin curang dengan kau ke?
Jina:Tak..Dia..Dia...*nangis*
Ha byul:cakaplah..*pegang tangan Jina*
Jina:dia dah rogol aku dan dah musnahkan hidup aku...dia..anggap aku ni macam patung mainan dia je..
Ha byul:Bwo!!!aku dah syak dah jimin tu..aku tahu jimin tu just nak badan kau je..tapi sampai bila kau nak sembuhying kan benda ni dari parents kau??
Jina:aku..takut..
Ha byul:jangan risau aku ada dengan kau..
Jina:aku takut jimin bunuh parents aku..
Ha byul:gila punya jimin..Sekarang kau dah duduk dengan aku.kau jangan risau kita report dekat polis je settle benda ni.
Jina:tak boleh ha byul..jimin dah bagi aku warning..Kalau tak aku akan terus diseksa oleh jimin.
Ha byul:kau pergi sambung belajar kat luar negara..
Jina:tapi parents aku macam mana?
Ha byul:suruh parents kau duduk dengan kau,senang cerita.
Jina:mesti,parents aku tanya kenapa nak suruh mak ayah duduk dengan jina?
Ha byul:jimin kan tak kenal parents kau,rumah pun dia tak tahu.
Jina:hmm..memang..
Perbualan mereka pun sudah terhenti kerana sudah malam untuk balik ke rumah ha byul.perbualan mereka berlaku di cafe.
-Berapa minggu kemudian-
Jimin cuba mendapat nombor telefon ha byul yang disimpan oleh jina di buku catatannya.
Jimin pov
Ahhhh..mananya nombor telefon ha byul yang disimpan oleh jina ni..Aduh...Dah berapa bulan aku tak main games dengan jina..Aku boleh jadi psiko kalau tak main games tu dengan jina.Ahhhhhhhh...Aku nak!!!!BADAN JINA!!!!!
Jimin cuba mencari nombor telefon ha byul dalam bilik Jina.
Jimin sudah pun menemui nombor telefon jina dalam laci meja.
Jimin pov
Ah...jumpa pun..Ooo ni pun nama dia Ha Byul..014xxxxxxx(sorry saya tak tahu nombor korea macam mana.korang anggap je nombor ni macam dekat korea😂)
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfic⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...