ATTENTION 3

2.9K 85 84
                                    



hye guys...Author nak cakap yg author nak delete ff ni,PDHM.



Dan,



Author akan bt ff baru mengantikan ff ni.


Atau,



Patutkah author padam ff ni??



Kalau nak author sambung ff ni tolong comment.



Adakah ff ni terlalu byuntae bagi korang??



Yup,memang ff ni "BYUNTAE"  pada permulaan cerita ff ni.tetapi pada pertengahan cerita ni tak byuntae.



Author dh cuba untuk kurang kan bab  byuntae dalam ff ni.



Bagi korang,korang suka ke part "BYUNTAE"ni??😏



Author tahu...mesti ramai yg simpan ff byuntae dalam library korang😏 dan korang jugak tak sabar menunggu part seterusnya kan??😂😂😂jangan tipu tau😂😂



Dan....


Siapa yang tak sabar menunggu part seterusnya,PLEASE,DON'T HURT ME.angkat tangan🙋




Bagi korang yg selalu komen pada part byuntae permulaan tu memamg dia terlalu byuntae tetapi korang kena lah baca dan faham semua part ff ni baru korang tahu jalan cerita Please,don't hurt me ni.Disebalik bab byuntae ade sesuatu yang korang takkan faham.sebagai contoh,Park jina selalu dirogol oleh Park jimin tetapi disebalik byuntae ni jina selalu kena paksa dengan hati tidak rela,Dia sendiri ketakutan,sering menangis,sering terluka,sering didera,dan selalu bermimpi buruk yang dirinya dirogol teruk oleh lelaki tersebut dan dia sendiri tidak tahu siapakah lelaki tu dalam mimpi dia manakala dirinya yang sering dipukul oleh park jimin dia terpaksa ikut kemahuan jimin kalau dia tidak ikut arahan jimin apa akan jadi park jina??Didalam mimpi tersebut dia terkejut yang lelaki tu Park jimin.Part byuntae ni ade berkaitan dengan kekecaman,kesengsaan,kesedihan,ketakutan yang melubungi kehidupan seseorang mangsa tersebut.




Bye...Sorry lama tak update👉👈




Sorry lama tak update👉👈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wow😍😍...PARK JIMIN dah tirus dah tak mochi macam dulu😂😂😂

PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now