♡PART 12♡

13.3K 313 27
                                    

##########################

Sudah sebulan jina tidak sedarkan diri dari koma.Manakala,perangai jimin mulai bertambah teruk ketika jina belum sedarkan diri dari komanya.

Di Dalam bilik jina,seorang nurse mulai berlari untuk memanggil doktor.

Adakah satu keajaiban telah berlaku?

"Dok!!"

"Dok!!"

"Doktor!!!"

"Ya,kenapa"

"Bilik A123 sudah sedarkan diri"

"Yake?"

"Ya"

"Mari kita pergi"

*************************

Seorang doktor mulai memeriksa pesakit yang dibantu oleh seorang nurse.

Selama sebulan jina koma dari kejadian apa yang telah berlaku terhadap dirinya,doktor tidak tahu kenapa jina akan seteruk ini hanya PARK JIMIN saja yang tahu apa yang berlaku ke atas  jina,Jimin mungkin tidak akan bagi tahu hal sebenar kepada doktor kalau dia bagi tahu hal sebenar rahsia  dia akan terbongkar dan juga dia boleh masuk penjara kerana telah memcuba membunuh seseorang.

Akhirnya,masanya sudah sampai untuk dia melihat sekali lagi dunia ini.

"Syukurlah dia sudah sedar dari koma selama sebulan dia tidak menyedarkan diri"

"Ya...dok..syukurlah"

"Sekarang saya nak awak bagi tahu parents dia"

"Maaf dok..parents dia tak pernah datang"

"Hah..biar betul"

"Ya doktor.."

"Sekarang mesti parents dia tengah mencari dia"

"Jadi..siapa yang datang bawa dia?"

"Kekasih dia...yang dok cakap dengan dia..yang selalu datang"

"Tapi,dia cakap parents perempuan tu dah meninggal"

"Kasihan dia parents dah tiada...dia masih muda..Ok saya nak awak sekarang call kekasih dia"

"Baik doktor"

Perbualan antara doktor dengan nurse sudah pun habis.Manakala,nurse pergi menelefon jimin untuk memberitahu khabar yang jina sudah sedar dari koma.

_________________________________

Ternampak seorang lelaki yang sedang   nyenyak tidur yang dibuai oleh mimpi yang indah.

Terdenger lagu save me dari telefon jimin.Sudah berapa kali telefon itu berbunyi tanpa diangkat.

geu soneul naemireojwo save me save me
I need your love before I fall, fall
geu soneul naemireojwo save me save me
I need your love before I fall, fall
geu soneul naemireojwo save me save me
geu soneul naemireojwo save me save me
Save me, save me

"Aduh....kacau betul lah telefon ni call aku pagi² macam ni..aku nak tidur pun x boleh.." jimin terus membuka mata sebelah dalam keadaan mamai sambil selimut putih masih memelit di tubuhnya.Manakala dia terus bangun sambil duduk dan tangannya mulai mengusap rambutnya dari arah depan yang menutupi dahinya yang luas itu.

Manakala dia terus bangun sambil duduk dan tangannya mulai mengusap rambutnya dari arah depan yang menutupi dahinya yang luas itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now