##########################Sinaran pagi yang indah dengan cuaca yang sejuk pada pagi telah menyedarkan ku dari tidur.
"Ermm..."meregangkan kedua tangan manakala matanya terbuka sedikit.
Musim ini merupakan musim sukaan bagi ku kerana bunga akan mengembang dengan cantik dan haruman yang mulai menyedarkan ku pada dunia yang indah ini dengan haruman yang wangi...
Jina terus turun dari katil untuk pergi mandi.
***
-Di Dapur-
Ternampak sesusuk tubuh seorang lelaki tengah memasak di dapur.
-Jimin pov-
Aku memasak nasi goreng kimchi untuk jina apabila dia bangun nanti.
Aku mengeluarkan sesuatu serbuk dalam poket seluar ku untuk menuangkan ke dalam nasi goreng kimchi.
Serbuk yang jimin masukkan itu merupakan serbuk yang boleh merosakkan akal fikiran kita.Mangsa akan turut apa sahaja kehendak orang itu.Kesan itu mungkin dalam 2 hari ataupun lebih.kalau seseorang itu terus menggunakanya ini akan mengakibatkan seseorang itu akan mengalami masalah mental.
"Pahtu ke aku guna serbuk ni..hari-hari?.kalau aku guna selalu mungkin jina akan jadi gila.."Kata ku.
Aq x nak..tapi baik aq cuba dulu belum cuba belum tahu *smirk*
***
"Ermm..sedapnya bau jimin masak sesuatu ke??"
Jina terus turun ke bawah untuk melihat jimin sedang buat apa.
Jina terus nenegur jimin.
"Kamu sedang masak apa?"
"Nasi goreng kimchi.."
"Favourite ku.."
"Ni memang makanan kesukaan kamu.."
"Ooo..."dia jga tahu makanan sukaan ku..kata ku dalam hati.
"Jina pergilah duduk dulu nanti oppa sediakan."
"Nae.."
Jina terus duduk dimeja makanan sambil menunggu jimin.
Beberapa minit kemudian,Makanan sudah pun sampai yang dibawa oleh jimin..
Aku terus menyedok nasi goreng kimchi dalam mangkuk kaca untuk diletakkan dalam pinggan jina.
"Sekarang makanan lh.."
"Nae..kamu x makan?"
"Tak.."
"Oo..X lapar ke?"
"Tak..oppa dah makan..jina makan lah.."
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...