Mereka sudah pun sampai di sebuah tempat iaitu Hotel yang diletak dikota Seoul yang sibuk.Gadis itu mulai berpaling kearah jimin dan mulai smirk kepada jimin😏.
"Ooo...I see..I know what you want.."kata ku sambil membelai pipi lelaki ini,dia terus memegang tangan ku dan mulai mendekatkan wajahnya pada wajah ku. Beberapa inci lagi wajahnya akan mulai menempal pada wajah ku.
Hani pov
"Jimin..."panggil ku dengan suara yang merdu untuk menghentikan gamesnya."Tempat ini berbahaya aku takut orang akan nampak dah lah sini tempat orang awan.."sambil memainkan tali leher dia di baju.
End pov
"Ooo..Aku tahu kamu masuk kedalam?"smirk ku kearahnya yang mulai menunjukkan blush dipipi.
Aku menggangguk..ini bererti dia faham maksud ku.-hani-
"Kaja.."kata ku pada hani.
Hani dengan jimin pun turun dari kereta untuk menuju ke hotel tersebut.Hani terus memegang lengan jimin lalu senyum kearahnya.
"Daebak...mungkin aku mendapat upah yang lumayan dari lelaki ni..kataku dalam hati"
"Yeoja murahan!!Ingat aku ni lapar sangat ke nak kat kau??memang tak lah..Perempuan semuanya sama nak kan duit je..Aku mari hotel ni untuk enjoy je sebab jina belum ok lagi.."Kata ku dalam hati dengan meluat melihat peragai betina ni yang terhengih-hengih memegang lengan ku.
-Di kaunter-
"
Annyeong"*tunduk-pekerja hotel*Hani dengan jimin
"Annyeong" *tunduk*
"Boleh saya bantu encik?"kata pekerja hotel itu pada jimin.
"Saya nak satu bilik untuk 2 orang" balas ku pada pekerja hotel itu.
"Apasal nga pompuan ni asik berkempit je nga aku..Rimas lah..tak leh ddk diam aku tahu kau cuba goda ku.."Balas ku dalam hati melihat peragai perempuan yang ada disebelah ku.
Pekerja hotel itu hanya melihat kelakuan perempuan yang tengah memain tali leher jimin.
"Nah encik bilik encik dinombor 123,ni kuncinya(hulur anak kunci pada jimin).Terima kasih kerana singgah ke hotel kami"
"Gomawo" *ambil anak kunci itu dari pekerja hotel itu*
"Cheonma.." *tunduk kearah jimin dengan hani*
Jimin terus tunduk hormat kearah pekerja perempuan itu.
Mereka pun pergi dari situ
"Gedik lah perempuan tu...Aku tengok lelaki tu bukan layan pun betina tu..kata ku dalam hati"
-Bilik-
Jimin pov
Aku terus menolak hani kearah dinding.Dan mencium dengan rakus bibirnya yang mungil dia mulai suka kan ciuman ku lakukan pada bibirnya.
End pov
Hani memelit kedua tangannya pada leher jimin.Lalu merapatkan lagi tubuhnya pada jimin.jimin terus menjatuhkan hani pada katil dan teruskan dengan games ciuman mereka.
"Wow...bila aku sentuh dada..aku merasakan dadanya yang tegap." -hani-
Aku terus turunkan bibir ku kebawah lehernya yang putih tu..lalu mencium,menggigit,menghisap lalu meninggalkan kesan yang ungu pada lehernya.Aku terdengar suara kesakitan dari hani. -jimin-
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfic⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...