Ding Dong~~
Pintu rumah loceng mulai berbunyi ini menandakan ada orang pulang.
Terlihat seorang gadis berada di ambang pintu rumah dengan tangannya penuh dengan barang.
Jina pov
Mana ni Oppa...
Jina mulai membuka pintu.
Lah..tak kunci rupanya mungkin dekat atas kot tak dengar.
Ermmm...
"Annyeong..."
Jina mulai menjejakkan kakinya ke dalam rumah.Jina mulai meletakkan barang yang dibelinya diatas meja dapur.
//skip//
Terlihat seorang lelaki sedang mandi di dalam bilik mandi.
"Oppa.."panggil ku.
"Nae.."sautku di dalam bilik ni.
Aku menggunakan syambu rambut pada rambutku lalu ku membuka paip air.Air hujan mulai mengalir ataa tubuhku.
Mungkin hina dah pulang dari membeli-belah,mujurlah.
Jimin mulai tersenyum sendirian
//Back To Jina//
mungkin oppa..sedang mandi.
kata ku dalam hati
jina mulai menukar pakaiannya tadi untuk mandi tetapi sekarang dia harus tunggu jimin selesai mandi dahulu.
Berapa minit kemudian Jimin pun sudah selesai mandi.
Rambutnya yang kelihatan basah sedikit membuat jina tergagak seketika sambil jimin menggunakan tuala untuk mengeringkan rambutnya.Manakala dibawah tubuhnya dibaluti oleh tuala ini bermakna ternampaklah Abs jimin yang berketul-ketul ini membuatkan jina tertelan air liurnya sendiri apabila melihat tubuh jimin dalam keadaan sexy sekali apabila dipandang oleh jina.
Gulp..
Mataku terus membulat melihat setiap inci tubuh jimin yang seksi itu.
"Chagiya...tengok apa?"
Mengusap rambutnya
menggunakan tuala"Huh..xda apalah"
kata ku tipu.
"Oppa..tahu chagi
tengok oppa""xdalah...xpelah chagi
nak pergi mandi dulu"cepat-cepat
ku berlari kearah bilik mandi.
jina pun melepasi jimin tetapi tangannya ditarik oleh jimin.ini berbuat mereka terpeluk antara satu sama lain.
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...