Park jimin terus memasuki bilik itu bersama doktor Lee."Sekarang,park jina keadaan dia belum cukup stabil akibat kecederaan di kepala dia.Mungkin mengambil masa yang lama untuk mengenali dirinya"
"Ah...nae"
"Apapun awak perlu lah tabah menghadapi dugaan ini"
Jina mulai membuka kedua matanya yang sayu itu.Ada orang yang tidak dikenalinya yang ada di samping nya..Seorang lelaki berpakaian baju berwarna putih seperti doktor dan seorang lagi lelaki yang sangat kacak memakai baju kemeja warna putih.
Jina terus membuka mulut.
"Kamu siapa"
"Saya doktor kamu yang merawat kamu selama ini dan yang disamping kamu itu....Ialah KEKASIH kamu nama dia PARK JIMIN"
JINA POV
"Park jimin??"
"Kekasih??"
"Aku terus berpaling kearah lelaki itu yang berpakaian kemeja warna putih,dia tersenyun kearah ku.Wajah...dia...Ahhhhhhh..Sakit....kepala ku merasa seperti seoleh-oleh dipukul dengan kayu secara kuat"
Jimin mulai memanggil nama Jina.
"Jina..."
"Ahhhhh...suara itu!!!"
suara jimin mulai membuat Jina terus menjerit kesakitan di kepala.
(Kat sini Author nak cakap jina kenal suara itu tapi dia tidak dapat mengenali siapa lelaki itu,suara lelaki itu bermain dalam kepalanya,banyak bisikin suara yang bermain dalam kepala Jina)
*Jina!!!*
*hahahah*
*kau milik aku!!*
*Jina..*
*jina...*
*kau patut terima hukumanya*
*hahaha*
*PARK JINA KELUAR DARI RUMAH INI SEKARANG* -suara perempuan*
*park jina...*
*Aku akan bunuh kau*
*kau nak mati macam kawan kau HA BYUL*
*Kenapa kau lari dari aku??*
"Ahhhhhhhh"
"Ha BYUL???
"Appo..."
"Ahhhhh"
"Cik Jina cuba bertenang"-doktor
"Ahhhhhh"
"Ahhhhhhhh"
"Siapa dia??" *kedua mata Jina mulai tak terkawal matanya macam ke kiri ke kanan*
Nama PARK JIMIN mulai bermain dikepalanya,Dia sangat takut akan lelaki itu.
"Park jimin"
"Ahhhhh"
(Jina bersuara didalam hati.)
Tanda untuk ini( * )untuk bisikan
Tanda untuk ini( " )untuk bercakap dalam hati
Harap korang faham^^
2 orang nurse mulai memasuki bilik Jina.
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...