##########################Sinaran pagi telah menyedarkan jimin dari tidurnya,Dia melihat gadis yang ada di sebelahnya iaitu hani.
Aku mulai menyelak rambut yang menutupi muka gadis ini.
Hmm...
Kasihan kat kau..kata ku dalam hati.
apa patut aku buat kan kau eh?
Bunuh??hmmm or jadi pemuas nafsu aku??hmm..tapi...Aku tak tertarik kat kau langsung kau berbeza dengan jina aku..Tanpa banyak cakap,jimin terus pergi ke bilik mandi.
Di dalam bilik mandi
Aku hanya meneggelam kan tubuhku dalam air yang hangat ini.
Aku memikirkan jina...apa patut aku buat kat dia supaya dia tak ingat aku??patutkah aku berlakon baik depan dia sebelum dia keluar dari hospital.
Tapi idea tu nampak bagus juga..tapi aku tak nak dia ingat perkara yang aku buat kat dia dulu..ini mungkin memberi ancaman pada ku.
Jimin terus keluar dari bilik mandi lalu memakai pakaianya semula dan dia terus kacingkan bajunya.
Dia melihat hani tengah tidur lena.
"Betina ni tidur mampus ke??ke syok pasal aktiviti semalam..sampai tak bangun².."
Aku terus pergi ke katil lalu mengusap pipinya..
"Thanks for tonight baby..I like it.."
Aku terus mencampakan wang atas katil dan blah dari situ sebelum betina tu bangun dari tidur.
Jimin terus menuju ke kenderaanya lalu memakai cermin mata hitam dan terus menyelak rambutnya yang berwarna oren itu dari arah depan sambil lidahnya terjulur keluar sedikit.
cuba korang bayangkan rambutnya macam ni dengan lidah terjulur keluar..Cermin mata hitam cuba korang bayangkan kat pic tu xda cermin mata hitam😂😂tapi korang bayangkan lah....waw...hensemnya Jimin...😍😍😍
Aku pun terus menuju ke rumah eomma ku..sudah lama aku tak melawatnya.
-BACK TO HANI-
Hmmm...sinaran matahari telah menyedarkan ku dari tidur..Aku cuba untuk melihat jimin disebelah ku...Tiba-tiba...
DIA TIADA DISAMPING KU!!!!!TAK GUNA PUNYA LELAKI!!!!AKU TAKKAN BIARKAN KAU TERLEPAS!!!!
AKU ternampak sekeping wang 30,000 bawah kaki ku.
Ini je kau beri kan pada ku!!aku dah cukup buat kau bernafsu!!GILA PUNYA LAKI!!!
Tanpa membuang masa hani pergi ke bilik mandi untuk bersihkan dirinya.
End flashback
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...