♡PART 10♡

16.9K 362 26
                                    


Beberapa minit kemudian terdengar sesuatu yang pecah dari atas.

Pehhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Terlalu kuat bunyinya sampai boleh terdengar dari bawah.

Jina pov

Aku terdengar bunyi sesuatu yang pecah dari atas.bunyi memang kuat juga dengar dari atas sampai boleh terdengar dari bawah .Bunyi apa tu??kuat sangat bunyinya..mungkin kucing memecahkan sesuatu😕??

*********************************

Flash back

Jimin terus menarik dan menolak ha byul ke arah meja,dekat meja itu terdapat bingkai foto kaca lalu bingkai foto kaca itu terjatuh terlalu kuat dan barang kat atas meja itu juga jatuh terhempas atas lantai lalu bertaburan.badan dan tangan ha byul terkena cerbihan kaca bingkai foto itu.

"Ahhhhhh hentikan park jimin!!!!sakit!!!"*jimin terus menolak,tarik dan menjatuhkan badan ku atas cebisan kaca yang bertaburan atas lantai*

"Hahahahhahaha...rasakan kau!!!"aku terus mengambil cebisan kaca lalu melukakan badannya..

"Ahhhhhhhh...sakit jimin!!!!!" baju ku sudah terkena percikan darah dari tubuh ku badan ku sudah lemah dan sakit...Aku cuba untuk lepaskan diri dari jimin apakah daya tenaga seorang perempuan lebih kuat dari lelaki yang binatang ini!!!!!air mata ku sudah mengalir terlalu laju untuk menahan luka ini...aku patuh lari dari jimin..

"Aku bunuh kau kim ha byul!!!!!hahahaha.." jimin terus mengambil pisau atas meja lalu menikam perut ha byul.darah segar mulai keluar dari perut ha byul

"Kau bunuh aku jimin???ap..a..salah..a..ku..pa..da..k
...kau..??"

"Kau rampas jina dari aku!!!!!tak ada sapa yang boleh rampas jina dari aku!!!!!!!!!!!!!!"

"Kau pembunuh park jimin!!!!!"Aku cuba untuk menjerit nama park jina..

"PARK JINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lari!!!!!!!!!!!!!!"

Skip

-Jina-

Terdengar nama ku terpanggil oleh ha byul bunyi suara itu terlalu kuat sampai terdengar dari bawah.

"Park jina!!!!!!!!keluar dari rumah ini sekarang!!!!!!!"

"Apa???😟😟 dia suruh aku keluar😕😕😕???"

"Ahhhhhhhhhh!!!!"

bunyi jeritan suara dari ha byul dari tingkat atas...apa dah berlaku sebenarnya😩😩???

"Senyap mulut kau!!!!!!!"

Jimin terus menikam perut ha byul lalu mengeluarkan semua isi dari perut ha byul.

"Hahahahahahaha!!!!sekarang kau dah mati!!!!tak da sapa boleh rampas jina dari aku!!!!kalau seseorang itu rampas jina dari aku!!!aku bunuh!!!!!"

Darah segar ha byul mulai melimpah dalam bilik dan tubuh ha byul tidak lagi bernyawa perutnya terbuka lebih besar dan ternampak lah semua isi dalam perut itu dan matanya terbuka lebih luas.

PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now