Dan datanglah seorang lelaki mendekati seorang gadis yang tengah mengigau sesuatu dalam mimpi perempuan itu.
Hiks hiks hiks hiks hiks
"Aku mohon...jangan sakiti aku.."
"Ahhhhhhhh"
Kata jina sambil bermimpi,jimin hanya memandang jina dia berasa seronoknya apabila melihat jina trauma tapi dia mahu lagi teruk.
Aku memegang dahi hina lalu memanggil namanya..
"Hina..."
Tiada sahutan dibalas oleh jina.
"arhhhh!!!!!"
"Jebal!!!"
hiks hiks hiks...
Lalu jimin mengejutkan jina dari tidur,sebenarnya jimin nak NGAM jina pada malam itu tetapi hajatnya terpantung.memang emosi jimin tidak boleh dikawal setiap inci tubuh jina pada malam itu.
"hina...."
Hiks hiks hiks..
"LEE HINA!!!"
tetapi jina tersedar dari mimpi lalu membuka matanya..Butir setiap tangisan jatuh pada pipi gebunya itu.
Hiks hiks hiks hiks..
"Wae..chagi nangis??"
"Hi..hi..hina mim..mim..mimpi..."jina tidak mampu teruskan ayatnya dia sangat takut.
"kenapa cakaplah..setiap malam jina selalu menangis bila tidur..ada yang tak kena ke??tolong bagitau oppa.."kataku bohong aku tahu dia bermimpi kisah silam tersebut yang pernah aku mengasarinya dan merogolnya.
"Hina...mimpi..mimpi..seseorang lelaki yang mengasari jina..cara dia gasari jina pernah jina alami...tapi..wajahnya jina tidak dapat melihat dengan jelas..kerana bilik itu sungguh gelap gelita..DIA TAHU NAMA HINA..."
"hina..takut.."
Hiks hiks hiks hiks hiks,jina menangis dengan sebak sekali dia tidak mahu mimpi itu jadi realiti hidupnya.
"chagi..jangan takut oppa kan ada"kata ku sambil memeluk erat tubuhnya.
"Oppa..akan sentiasa berada disisi chagi..mimpi itu bukan betul pun.dia hanya ilusi.."
"Sekarang chagi tidur,oppa akan temankan chagi."
Jimin terus menjatuhkan tubuh hina disebelahnya.lalu jimin menyelimuti tubuh jina dan jina terlelap tangannya memeluk pinggang jimin.jimin hanya senyum evil kerana melihat mangsanya sudahpun jatuh dalam gengaman tangannya.
"hina hina...kau ni memang pompuan yang lemah..so,senanglah aku kerjakan kau NANTI..HAHAHAHAHA..AKHIRNYA AKU DAPAT KAU SEMULA"
beberpa minggu kemudian,jimin sudahpun menjadi "BYUNTAE"kepada yang asal.
Mimpi yang dialami jina hanya kadang² menghantui fikiranya.
***
Sedang asyik jina memasak datanglah jimin memeluk pinggang ramping jina.
aku terus mengigit leher jina,sudah lama aku tidak melakukannya lalu menjilat,menghisap dan juga mencium.
"Arh..oppa hajima"kata jina menahan sakit ketika jimin mengigit lehernya dan tertinggal love bite dileher jina.
Lalu jimin meramas payudara jina daru luar.
"Arh..."desahan kecilku keluar apabila jimin meramas nipples ku.
tangan jimin semakin cepat ramasannya di nipples jina manakala bibirnya menjilat,mengigit,menghisap dan bercium leher jina.
"Arh arh..op...pa..."
TBC~~
lama x update ff ni..author sebenarnya malas nak buat part 'BYUNTAE' ni..
Pada pendapat korang..patut ke author buat part kekerasan je tapi xda 'BYUNTAE' dalam part seterusnya.
TOLONG KOMEN PENDAPAT KORANG..
tq yg follow author
Jangan lupa comment and vote..^^
Sorry lambat update👉👈
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...