Seorang gadis mulai terbangun kerana sinaran matahari mulai menyedarkan dirinya dari tidur.
Ha byul pov
Aku terus terbangun dari sinaran cahaya matahari yang telah membangunkan ku.aku terasa kesakitan di bawah sana (Miss V).Ahhhhhhhhh*nangis*aku baru teringat yang ji...min telah merosakkan hidup ku seperti jina..apa patut aku buat sekarang??bagaimana dengan parents aku??Kau Memang tak guna jimin!!!
Ha byul mulai melihat jimin yang tengah lena tidur dia sungguh membenci Jimin kerana jimin telah merampas semua milik dia miliki.
Ha byul mulai melangkah kakinya turun dari katil lalu mengambil pakaian di atas lantai.dia tahu dia masih sakit pasal kejadian semalam yang berlaku dia harus lari sebelum Jimin bangun dari tidur.
Jimin mulai tersedar dari tidur dia mensyak sesuatu yang ha byul tiada di sampingnya.
Jimin pov
Aku terus bangun dari tidur lalu menarik tangan ha byul secara kasar sebelum dia membuka pintu bilik.
Ha byul:ahh....appa!!lepaskan aku PARK JIMIN!!!
jimin:Kau nak pergi mana hah???KAU INGAT KAU BOLEH LARI DARI AKU HAH!!!!
ha byul pov
Jimin terus menghempapkan badan ku diatas katil lalu menindih tubuh ku...Lalu mencium rakus bibir ku,aku sudah dah tak kuat lagi.Airmata ku mulai mengalir turun dari bawah pipi ku..
Jimin terus meramas breastnya Ha byul manakala mulutnya asyik mencium ha byu.Tetapi,ha byul tidak membuka mulutnya.Lalu,jimin menarik kuat rambutnya ha byul secara kuat ini membolehkannya jimin mencium mulut ha byul.Jimin terus menekan kuat leher ha byul untuk mendalamkan ciumannya.
Ha byul:hmm...hmmm...*Cuba untuk melepaskan ciuman*
Jimin pov
Kepala ku mulai turun ke bawah breast ha byul yang tidak ditutupi apapun.Lalu ku menghisap,mengigit,menjilat dan mencium payudara ha byul.Ha byul menahan desahannya supaya tidak keluar.
Jimin pun hentikan permainannya lalu menyuruh ha byul untuk mandi.
Ha byul pun terus pergi ke bilik air
Skip
Ha byul di bilik air
Ha byul pov
Aku terus merendamkan tubuhku ke dalam tab mandi lalu aku mulai menangis kerana jimin telah merampas 'MAHKOTA' ku.Apa patut aku buat,macam mana aku nak lari dari jimin?Macam mana dengan jina pula?mesti dia risaukan ku..
End pov ha byul
Jimin pov
Aku perlu menyuruh ha byul menelefon jina.Aku nak Park Jina!!!!Dia telah membuat ku gila terhadap dirinya!!!.
pintu bilik air terbuka ini bermaksud ha byul sudah selesai mandi.Jimin:Aku nak kau menelefon jina..Aku nak suruh kau ajak dia mari sini..PAHAM!!!!!
Ha byul:pa..ham..
Jimin:bagus...*mengusap rambut ha byul*
Ha byul terus mengenakan pakaian yang semalam.Pakaian itu sudah pun koyak kerana jimin telah mengoyakannya.Dia terpaksa memakai pakaian tersebut kerana dia tiada pakaian lagi untuk dipakai.
Ha byul pov
Jimin terus membagi ku telefon untuk menelefon jina.Aku mulai bergetar-getar tangan untuk mengambilnya..
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
Fanfiction⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...