Flashback Jimin
Jimin mahu keluar mencari rumahnya ha byul sahabatnya jina,Dalam perjalanan dia ternampak ha byul yang tengah membawa barang jadi ini peluang dia mahu menculik ha byul dan peluang untuk mendapatkan jina semula.jimin terus mengenakan penutup hidung dan mulut supaya Ha Byul tidak mengenalinya.
Jimin pov
Aku terus mengikut ha byul dari arah belakang secara perlahan-lahan dan terus menutup mulutnya aku terus membawa ha byul masuk ke dalam kereta ku.
- FLASHBACK END-
Sepasang tubuh seorang gadis yang tengah baring di atas katil dan dia mulai terjaga dari tidurnya lalu dia membangunkan tubuhnya dan terus merasa pelik sebab dia sekarang tidak tahu dia ada dimana.
Ha byul pov
Aku tersedar dari tidur ku lalu aku merasa pelik melihat bilik ini sebab bilik ini bukan milik ku Ahhhhhh!!Aku baru teringat aku diculik oleh seseorang yang aku tak kenal sama sekali.Aku terdengar bunyi pintu terbuka dan aku mulai merasa takut dan tak tahu buat apa.
Krek....*pintu bilik berbunyi*
Seseorang lelaki memasuki bilik itu..bilik itu sangat gelap sebab tidak membuka lampu dan ha byul tidak dapat melihat wajah lelaki tersebut dalam gelap.Lalu lelaki itu membuka lampu tersebut dan ha byul mulai terkejut.
Ha byul:jimin...
Jimin:Nae..chagi*mulai senyum evil kearah ha byul😏*
Ha byul:ja...ja...di kau culik aku!!
Jimin:wae!!!*mulai tarik rambut ha byul*
Ha byul mulai menjerit kesakitan kerana jimin mulai menarik rambutnya.
Jimin:MANA JINA AKU!!
Ha byul:aku tak tahu!!
Jimin:kau tipu!!!
Ha byul:aku tak tipu!
Jimin:betul??😏kau nak aku buat sesuatu kat kau huh..cepat cakap!!
Ha byul:Molla!!
Jimin mulai mengambil pisau lalu mengorek lengan ha byul.
Ha byul:Ah...appa..hajima jimin..*nangis*
Jimin:sekarang cakap mana jina aku!!
Ha byul:Ah...Molla...
Jimin mulai membuat lagi mengorek lengan ha byul
Jimin:tak nak cakap??kau nak aku buat lagi teruk dekat kau macam jina??..Cepat jawap!!!!
Ha byul:Ahhhhh...ji...ji...na..tinggal di rumah aku...
Jimin:good girl*mengosok rambut ha byul*Ah....aku nak kau ganti tempat jina untuk main games dengan aku..kalau aku dah jumpa jina..aku akan bunuh kau!! hahahahahah!!
Ha byul:bwo??kau...kau...gila jimin kau memang binatang tak ada hati perut langsung!!!!
Jimin:memang...chagiya..let's start the games baby..😏
Ha byul:Aku tak nak gila!!!!
Jimin mulai menolak tubuh ha byul dan lalu ha byul terjatuh..keadaan mereka dalam berposisi atas bawah,jimin atas manakala ha byul dibawah jimin.
Jimin mencium rakus bibir ha byul lalu menjilat,mengigit dan menghisap bibir jina.
Terdengar lah bunyi kecipan ciuman.
YOU ARE READING
PLEASE, DON'T HURT ME
أدب الهواة⚠BYUNTAE 18+⚠ Jina:Please don't hurt me.. Jimin:You're mine.. Hello guys,sy bwa ff ni untuk korang yang suka "BYUNTAE". Genre:kekerasan dan lain² Watak dlm ff ni iaitu: -jina(YOU@readers) -jimin(BTS) Mungkin ada PENAMBAHAN PELAKON yang baru yg akan...