♡PART 37♡

10.9K 161 27
                                    

"Appaseo..."

Aku tersedar dari tidur yang cukup lama semalam.tetapi tubuhku rasa macam sakit seluruh badan lalu ku membuka mata secara perlahan-lahan dan aku terus bangun dari tidur.

Dan tiba-tiba-------

BWOYAAAAAAA???????????Kataku terkejut melihat tubuhnya hanya dibalut selimut sahaja lalu ku memaling kearah jimin yang sedang tidur nyenyak disebelah ku didalam selimut hanya aku dengan dia tanpa seutas benang pun.

Dan aku juga merasa sakit dicelah sana dan ada cecair putih dibawah sana.

"Bwoya?????eottoke" kataku terkejut...adakah jimin melakukan 'benda' tu pada ku tanpa aku sedar semalam.

"KYAAAAAA!!!!!!!!!!!! PARKKKKKKKK JIMINNNNNNNNNNNNNN"

kata jina menjerit.

Jimin terus tersedar dari tidur kerana mendengar jina menjerit namanya.

"B--b--bwoya???Eo" *mengusapkan mata menggunakan kedua tangan yang masih dalam keadaaan mamai*

"apa semua ni jimin???Awak tahu kan------Eiiiiii jinjja-----"malas ku menyebutnya.


"Waeyo???chagi sendiri yang menikmatinya sendiri siap goda oppa lagi" kataku sambil senyum sinis padanya.

Jina terus bangun dari tidur untuk menahan malunya terhadap jimin dah lah pipinya sudah merah padat menahan malunya sendiri.

Aku terus mengambil baju diatas katil untuk disautkan dibadan.Gile tak pakai baju nak kena terkam lagi dekat jimin tu dah lah semalam dah kena.Eottokae------😭😭😭

Aku terus turun secara perlahan-lahan dari katul untuk menuju je tandas.Aku tak peduli sakit ke tak ke aku kena juga pergi ke bilik air.Tangan ku memegang pinggang sambil berjalan secara perlahan-lahan dah lah kat bawah tu sakit gile macam kena round ke 100 dah aku rasa.

"Eodiga??"

"Toilet"

"Kalau x kuat nak jalan
duduk lah dulu biar oppa tolong"


"tak payah"


Jimin terus turun katil.*masa ni jimin dah pakai boxer*

Jimin terus dukung jina cara bride style.

"L--le--lepaskan---sa--saya
boleh jalan sendiri lah----"

"Jangan degil boleh tak kalau sakit buatlah cara sakit"

"Awak lah yang punya pasal...Dah lah buat kasar sangat sampai sakit celah tahu tak"


"Jinjja?????sini saya tengok"


"KYAAAAAAA!!!!!!!! BYUNTAEEEEEEEEEEE" Aku terus meronta-ronta dekat katil.


"Sini...biar saya tengok boleh saya tengokkan"


PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now