♡PART 26♡

8.5K 175 15
                                    

"ahh.."sungguh perit kesakitan ku dibawah sana,apa yang sedang berlaku?kepala ku sungguh pening.

Dan aku terus berpaling kearah jimin dia tidak memakai seutas benang pun hanya selimut yang menyelimuti tubuhku dengannya.

kejadian semalam.. jimin telah melakukan 'Itu' dengan ku.Ahh...apa aku fikirkan ni...hina kau harus lupa pasal kejadian semalam,yup..betul.

Lebih baik aku mandi..aku tak mahu ganggu jimin tidur.


-DI DAPUR-

"Aku terbau sesuatu yang wangi di dapur..mesti hina sedang memasak sesuatu untuk dimakan."

Jimin terus melangkah kakinya menuju ke dapur untuk melihat jina lalu dia memeluk jina dari arah belakang.


Jina pov

aku merasakan sesuatu yang memeluk ku dari arah belakang..lalu ku menoleh ke kanan untuk melihat.

"Jimin..."


"Nae chagiya...chagi sedang masak apa?wangi sampai oppa boleh berbau.."

"Chagi buat nasi goreng kimchi dengan bibimbaq je.bibimbaq kan kegemaran oppa.."senyum ku kearahnya.

"Ooo..nak oppa tolong?"

"Tolong sediakan pinggan,sudu dan lain² kat meja tu."

"Ok..chagi"

***

Terdengar sesuatu dalam bilik.


"Ahhhh...oppa slow²"

"Nae..chagi tahan sikit"

Jimin pov

Aku sangat hauskan bibir hina..ingin saja untuk menciumnya.sedangkan asyik bermain dibawah..aku terus mengilat bibir hani lalu menghisap secara mendalam.

"Ahh..."


"Ermm..."


jina terus alihkan kepalanya ke kanan untuk memudahkan jimin mengigit lehernya.

"Ahhhh...appa.."

Sungguh sakit jimin menghisap sambil mengigit leher ku dibawah.

Secara tiba-tiba jimin mengangkat kedua kaki jina lalu memasukkan sesuatu dekat lalu.

Lalu jina menjerit.


"AHHHHH!!!!!! appa!!"

"Jimin hentikan sakit..." *menangis*

Aku tak pedulikan.. rasakan kesakitan hina.hahahaha..kata ku dalam hati.


"Tahan chagi..ini baru sakit lama-lama sakit tu akan kurang. Percaya kata oppa"

Hiks hiks hiks..jina hanya menangis desahan saja.


Beberapa minit kemudian kesakitan itu bertukar kepada kenikmatan mereka berdua.


"Ahhhh.. oppa..."


"Ermm...".


"Ermm...chagi.."


"Lagi oppa..."


Jimin terus menelamkan mukanya pada payudara jina ditengah-tengah.


Lalu mengilat,menghisap,mencium dan mengigit payudara jina.air liur jimin meleleh di dada jina.

Manakala,jina hanya memeluk tubuh jimin untuk mengeratkan lagi kenikmatan di bawah sana.

"hmm...ahhh.."

aku menukar cara lain pula iaitu meramas payudara jina sambil menciumnya.

Kami saling berciuman sambil memasuk lidah ke dalam mulut.

jina pov

Kaki ku hanya terangkat tiada seutas benang pun menyelimut tubuh ku dengan jimin.


Aku sangat mahukan bibir jimin kerana bibirnya mengoda ku.

Bibirnya juga bagaikan wiski yang manis untuk ku mengilat,mencium,mengigit dan menghisap.

Tbc~











PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now