♡PART 32♡

5.2K 150 11
                                    

aku meregangkan anggota badan ku dari tidur.



"Ahhh..."


Jimin mulai menguap dan mengusap kedua belah matanya menggunakan kedua-dua belah tangan.


"Dah morning...ermm"



Jimin mulai smirk kearah sebelahnya lalu mengusap rambut helaian yang panjang itu yang menutupi muka perempuan tersebut.




"Thanks for tonight bae...I so enjoy it,but you not my taste"




Lalu ku turun dari katil untuk pergi mandi dengan badan yang melekit seluruh tubuh ku.




Back To Jina

"Oppa Eodiga??"

Oppa pergi mana tak balik ni call tak angkat mesej lagi lah tak balas.ke dia merajuk sebab hina tak tegur oppa berapa minggu ni.kata jina yang merenung ke luar jendela menunggu kehadiran jimin yang tidak pulang-pulang.






***




Jimin mulai menyiapkan dirinya untuk pulang ke rumah.lalu dia mengeluarkan wang dari dompet.





Aku meletakkan wang di atas meja berhampiran dengan katil.Lalu ku keluar dari bilik tersebut dan memakai cermin mata hitam di mataku.





Lalu ku keluar dari bilik tersebut dan memakai cermin mata hitam di mataku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bayangkan jimin keluar macam ni😍)




Dan terpapar lah kereta berwarna hitam disana.Di sini,ramai wanita melihat ku dengan berkata-kata.aku mampu senyum je kearah mereka.Aku tahu aku ni hensem sangat😌




Tapi kan belum taste belum tahu rasanya😏



Perempuan1:hensemnya...*meletakkan tangan di mulut*

Perempuan 2: melting aku😍



Perempuan 3: gile lah hensem betul..kalau aku dapat aku tak kan lepas lah.



Perempuan 4: dengan pakai cermin mata hitam dengan rambut macam tu perempuan mana lah tak jatuh cinta dengan laki tu weyy.



Perempuan 5: OMG...power lah kereta dia.


Perempuan 6: jom minta no.fon dia.


PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now