♡PART 23♡

7.9K 196 19
                                    

Jimin melangkah untuk turun ke bawah,Tiba-tiba dia melihat jina sedang memasak di dapur.

"Jina..."panggil ku.


"Nae..jina memasak sesuatu untuk kita makan"


"Oo,nak oppa tolong??"


"Boleh je"


Jimin terus menolong ku memasak di dapur.


Mereka pun makan bersama di meja kan.


DI MEJA MAKAN


"Sedap...makanan jina buat oppa suka.."


"Gomawo..tambahlah lagi"

***

Jimin sudah pun keluar dia sudah memberitahu jina yang dia hendak keluar sekejap.


Manakala,jina berada diruang tamu menonton cerita yang ditayangkan di televisyen.


BACK TO JIMIN

Jimin pergi ke kelab malam untuk lepaskan kebosanan.

Tiba-tiba seorang gadis mari,lalu memeluk jimin dari arah belakang.Jimin mulai menoleh untuk melihat.

Rupa-rupanya...Hani yang pernah dia tiduri.


"Masih ingat I?"kata hani pada jimin.

"Yes..I know you.."

"kenapa..x jumpa I??"


"I buzy"


"I miss you baby.."kata hani yang hendak cuba mencium jimin tetapi jimin mengelak darinya.

"Why??"


"I need to go now.."


"Wait.."


Jimin pun melepaskan diri dari hani lalu pergi dari kelab malam tersebut.


"TAK GUNA PUNYA JATE!!!KAU TUNGGU KAU TUNGGU..TENGOK APA AQU AKAN LAKUKAN KAT KAU,KAU BELUM KENAL AQU SAPA!!!!"Kata hani dengan perasaan marah dalam hati.


"Eiiii....rimas betul lah aku nga Minah tu...aq datang sini nak enjoy...ni tak datang-datang peluk aku bagai...AKU NAK RELAKS PUN SUSAH...DAHLAH AKU KENA SABAR...KALAU AQU DDK KAT RUMAH PUN...AQU KENA TAHAN NAFSU AKU..DAHLAH AQU BERDEPAN NGA JINA HARI²..TUNGGU MASA JE NGAM JINA TU!!!..."


Jimin pun terus mandu kereta..perasaan dia tidak dapat tahan lagi..peragai dia sudah mulai nak kembali.


"Arhhhhhh!!!!sampai bila aku nak tahan ni!!!!Arhhhhhhhh"jimin menghentikan kenderaannya ditepi jalan.dia memukul stereng kereta.


"Aku kena sabar...sabar jimin..sikit lagi kau blh dapat jina tu..ikut kau lah nak buat apa kat jina,seksa ke,bunuh ke,rogol ke,ikut kau lah...ya..betul aku perlu sabar...


"Aku kena buat slow²....hahahahahahahaha,bagus jimin"


"Jina... kau tunggu kau tunggu..."


jimin pun pergi ke rumah keluarganya.

Lalu dia menekan loceng rumah tersebut,seseorang mulai membuka pintu tersebut.

"Jimin...masuklah"


"Eomma...".

"Wae?"

PLEASE, DON'T HURT MEWhere stories live. Discover now