Third

74 8 0
                                    

A tak sa stalo čo sa nemalo. So Sebastiánom som sa stretávala každý deň a keď deň skončil, nemohla som počkať, kým začne druhý. Takto to šlo dlho ( keby som to vyrátala na pieskové hodiny ani by sa to rátať nedalo). Seb bol čím ďalej tým milší a pozornejší. Dostala som od neho náhrdelník s krásnym modrým kameňom. Ale keď som sa ho chcela spýtať čo je zač neodpovedal.

_____________________________
O polroka neskôr.

Vstala som okolo 8. Moja slúžka Emily zatiaľ nachystala raňajky a utiahla mi korzet . Dnes som sa cítila na tmavomodré šaty s bielou podšívkou a hodvábnou azurovou stužkou. Práve tie šaty som dostala ako dar od Sebastiána keď sa vrátil z výpravy v Indii ktorá mu trvala 2 mesiace . Práve k tým šatám som dostala náhrdelník.

Zišla som dolu po schodoch a na stole ležal list ako inak od Sebastiána.
Otvorila som ho a čítala.
"Najdrahšia Catherine . Osud mi prial a stretol som tak úžasnú ženu ako ste vy ktorej krása vyžaruje ďalej než lúče slnka dopadnú , oči sa usmievajú a sú nežné a krásne ako najkrajšie nebo . Váš hlas je krajší ako hlas tisícok spevavých vtákov a práve ten ma vždy volá a láka aby som sa k vám vrátil. Musím odcestovať moja Katarína. Neteší ma to a láme mi to srdce možno viac ako vám hoci vaše je čistejšie. Predtým ako odídem chcem vám odovzdať ešte jeden dar ak mi sľúbite že na mňa počkáte .
S oddanosťou a láskou ktorá je pre mňa cennejšia než aké koľvek šperky či zlato , váš Sebastián.

Hlavou sa mi preháňali znepokojivé myšlienky.

"Emily idem za Sebastiánom, keby som sa nevracala viac ako 4 hodiny tak ma choď hľadať. Budem s ním v našom lese. " Nestihla povedať ani slovo a už som bola v dverách , hoci sa mi v korzete zle hýbalo .
Prechádzala som sa lesom keď v tom pred mojími očami stojí Sebastián .
"Katarina , hľadal som vás ! "
"Vždy ma nájdete .. mohla by som odísť aj nakoniec sveta aj do tej najnebezpečnenšej džungle vždy by ste ma našli. "
"Čítali ste môj list? Moje srdce sa rozbilo na tisíc kúskov ale môj otec si to prial. Jeho posledná vôľa bola aby som mu priniesol červené srdce , klenot taký krásny že zlato pri ňom vyzerá ako špinavý kov. Ale nemôžem odísť bez toho aby som sa nerozlúčil. Ste moc krásna akrehká aby som vás tu nechal bez ochrany. Chcel som vám dať niečo čo vás spraví nepremožiteľnou. Keď sa vrátim Catherine , spolu budeme nepremoteľný."

Bála som sa a tak som ustúpila o krok dozadu a narazila do stromu on mi dal pusu na čelo a zašepkal mi : "Ľúbim vás Katarína. A toto je len pre vaše dobro . Možno ma budete nenávidieť ale musím to spraviť. "

Vtom sa jeho oči zmenili na červené a okolo tváre mal žily . Jeho tesáky boli také ostré že len pohľad na ne rezal. Chcela som utiecť ale on bol rýchlejší. Schmatol ma a zahryzol sa mi do krku. Krv stekala a moje šaty boli zrazu celé červené. "Bež .. Katarína. Povedal som bež!!!!!"
Utekala som hoci som bola slabá ale zrazu predomnou stále Seb a ja už som iba bezmocne ležala na zemi.

_______________________________________

O pár hodín neskôr.

Ležala som v kaluži vlastnej krvi a nič som nevnímala. Cítila som smäd. A predomnou stála Emily. "PANEBOŽE SLEČNA CATHERINE! VY KRVÁCATE ! "

Nie naozaj??? "Emily pomôž mi. Potrebujem sa napiť. Potrebujem !!

"Catherine ! Vaša tvár! "
Ohmatala som si ju a cítila som v ústach 2 ostré zuby. Zacítila som krv . Emily sa zjavne porezala o šípové kere ktoré sem vedú.

A to bolo prvý krát čo som priniesla smrť .

Koniec 3 časti! Ak sa vám páčilo rozhodne poteší vote alebo koment ! Máe nejaké pripomienky k príbehu? Napíšte mi. Chcete byť jedna z postáv? Xoxo Catherine ♡♡♡♡


Diares Of The DeathTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang