- Celies guļava , mēs esam jau klāt ! - Dženete man no priekiem vai iekliedzās ausīs.
- Labi Labi, es jau ceļos .- es atvēru acis, nožāvājos un nopētīju skatu pa lidmašīnas logu - te nu mēs esam LU.
Mēs ar Dženeti no priekiem apskāvāmies un devāmies ārā no lidmašīnas . Pirmais kas mums bija jāizdara pēc koferu paņemšanas , bija jānokļūst viesnīcā ,līdz mēs atradīsim vietu , kur varētu ievākties. Šeit bija diez gan silts un patīkams , kaut gan bija vakars.
Mēs abas kā par laimi , ļoti ātri atradām viesnīcas numuriņu , kuru bijām rezervējušas - ar divām divguļamajām gultām un Televizoru. Kad mēs atrāvām vaļā viesnīcas numuriņa durvis , es pa taisno devos uz dušu noskaloties , kamēr Dženete izdomāja doties uz bāru , paņemt mums pa aukstai kolas bundziņai.
Dženete devās laukā no numuriņa , kamēr es noliku savu koferi , paņēmu dvieli un devos un vannas istabu . Atrāvu vaļā vannas istabas durvis un mani šokēja skats - viens , ļoti izskatīgs čalis ,vienā dvielī , kas ir viņam ap vidukli , nu jau nikni blenž uz mani.
- Kā tu ielauzies manā numuriņā ? - viņa balsī varēja manīt niknumu.
- Atvainojiet, bet šis ir mans numuriņš un jums te būtu jādodas ārā nevis man.- es viņam pretī lepni atcirtu.
- Labi , aiziesim pie administrācijas visu noskaidrot. - mēs abi gājām nedaudz nosarkuši , un tajā pat laikā dusmīgi . Mūsu skatieni ik pa laikam dodoties pie administrācijas , sastapās , bet mēs ātri novērsāmies.
Tikuši pie Administrācijas , puisis ierunājās - Atvainojiet , šeit ir noticis kāds pārpratums , mums tika izsniegts viens numuriņš , vai precīzāk , mana un mana brāļa numuriņa atslēgas jūs iedevāt šai dāmai , kura es nedomāju ka ir apmierināta ar šo situāciju.
Es iejaucos sarunā - es piekrītu šim puisim . Vai jūs varētu atrisinăt šo situāciju un izsniegt man un manai draudzenei citu numuriņu?
- Tas diemžēl nebūs iespējams, pie mums vairs nav brīvu numuriņu un jūs numuriņi tika apvienoti , jo tur ir divas divguļamās gultas - tātad vieta četriem cilvēkiem . Pašreiz jūs esat četri un jums nav tiesību pieprasīt vēl vienu numuriņu. Jums būs jāsadzīvo tā kā ir . Lai veicas. - administrators aizgāja un pameta mūs apmulsušus pie viesnīcas galvenās ieejas. Es biju izpūrusi kā ragana bet puisis - vienā dvielī. Mums nebija vārdu par šo situāciju.
Puisis ierunājās- tātad , mums būs jādzīvo vienā numuriņā . Vārdsakot , mani sauc Tailers. - puisis dvielī nedaudz mulsinoši uzsmaidīja man.
- Šarlote .- es viņam ar smaidu pretī atbildēju , kaut gan jutu , ka es jau tūlīt pārtapšu par bieti.
YOU ARE READING
》VIŅŠ《
RomanceViņš man ir viss , Mana sirds , Mana dvēsele , Mana elpa , Mana pasaule , Un zeme ,uz kās es stāvu. Šobrīd tās nav , Un es krītu....