-Labāk neko , kas bija mūsu starpā , neteiksim tavam brālim un Dženetei , okei ? - es jautāju Taileram.
- Es piekrītu , tā būs labāk - mūsu lūpas ātri saskārās pie numuriņa durvīm. Mēs viens no otra atrāvāmies un Tailers jau vēra vaļā numuriņa durvis. Mūs abus šokēja skats :
~ Viens saplēsts šķīvis ,
~ Izplūkāti divi spilveni un
~ Dženete ar Džeimsu atradās uz dīvāna . Un zin ko viņi tur darīja ? Nu protams . Pāris vārdi → make-out sesija.
Abi viens no otra atrāvās un manāmi sarkani noskatījās , kā mums ar Taileru ir liels izbrīns sejā.
- Mēs tūlīt visu sakopsim . - Dženete nokaunējusies sacīja. Džeims viņai piebiedrojās un pēc pāris sekundēm abi jau bija uz grīdas , lasīja šķīvja lauskas.
- Vai jūs gribētu paskaidrot kas notika ? - es jautāju saldajam pārītim.
- Nu.....(Dženete ievilka elpu un turpināja) mēs sakasījāmies , sakāvāmies un re nu , salabām - un Dženete pasmaidot , saskatījās ar Džeimsu , kas nu jau bija sarkans kā tomāts.Kamēr viņi vāca mūsu numuriņu , es ar Taileru sēdējām uz dīvāna un klusējām. Kad saldais pārīts pabeidza vākt istabu , savas lauskas un spilvenu pūkas , es ierosināju noskatīties kādu filmu vai multeni , man bija dziļi vienalga , galvenais lai nebūtu tas saspringtais klusums starp mani un Taileru. Izlēmām skatīties ' Sapinušies ' , lai cik smieklīgi tas neizklausītos.Kad multene tuvojās uz beigām , Džeims izvilka sidriņu kasti. Katrs paņēmām vienu , tam sekoja otrais , trešais , ceturtais , piektais utt.
Tālāk nez no kurienes uzradās mūzika , un man vairs nebija spēka, es jutu ka iemiegu no spēcīgā alkahola daudzuma ķermenī . Stipri jau tie sidriņi nav , bet ja tos daudz izdzer cilvēks , kurš to nekad nav darījis...
YOU ARE READING
》VIŅŠ《
RomanceViņš man ir viss , Mana sirds , Mana dvēsele , Mana elpa , Mana pasaule , Un zeme ,uz kās es stāvu. Šobrīd tās nav , Un es krītu....