- Ja jau mēs tikām līdz pašai pludmalei , tad varbūt ejam nopeldēties ? - Tailers piedāvāja.
- Tu domā ka man vienmēr līdzi ir peldkostīms ? - es izlikos runājam nopietni , bet uz teikuma beigām nevarēju novaldīt smieklus . Tailers man pievienojās un ierosināja - nekas , man arī nav plus pludmale ir ļoti tukša , tādēļ varam jau arī iet apakšveļā . - viņš man uzsmaidīja.
Es viņam pamāju ar galvu un pēc pāris sekundēm mēs jau lēnām bridām ūdenī. Man bija neliels kauns par savu presīti , blakus puisim , kuram ir sešpaka , bicepsi , tricepsi un vēl viss kaut kas , bet es nezinu kā tos visus sauc. Ūdens bija tik silts kā piens . Mēs abi tikām pāri vidukļa līnijai un iemetāmies ūdenī. Es ieniru. Tajā brīdī , kad es beidzot izniru no ūdens , es nevarēju atvērt acis . Es centos noslaucīt acis ar roku , cik nu es to spēju. Es atvēru acis. Manas acis momentāli sastapās ar Tailera . Manuprāt , mēs viens uz otru lūkojāmies kādu stundu , un tad mēs sākām tuvoties viens otram.
Mūsu lūpas saskārās. Manas rokas apvijās ap viņa kaklu , bet viņa rokas ap manu vidukli. Es sajutu tauriņus vēderā. Tas bija kā vulkāna izvirdums . Itkā manas asinis vārītos .
Mūsu lūpas ir kā radītas viens otram.
Mūsu acis iemirdzas , kad otrs ir tuvumā .
Mūsu sirdis sāk pukstēt straujāk ,
Kad mēs atkal dzirdam viens otra balsis.
Kad mūsu lūpas saskarās ,
Tā ir kā mūsu paradīze ,
Tikai
Un
Vienīgi
Mūsu
!
VOUS LISEZ
》VIŅŠ《
Roman d'amourViņš man ir viss , Mana sirds , Mana dvēsele , Mana elpa , Mana pasaule , Un zeme ,uz kās es stāvu. Šobrīd tās nav , Un es krītu....