VII

758 78 9
                                    

- Paldies , bet mēs nevēlamies nekur doties. - es runāju kamēr pārējie māja ar galvām.
- Bet šis četrvietīgais numuriņš ir rezervēts un jums viņš būs jāpamet. - sieviete turpināja savu.
- labi , vai jūs varat ieteikt vismaz kaut kādu dzīvokļu aģentūru? - es izmisīgi centos panākt savu lai mēs varētu vismaz palikt savā tagadējajā sastāvā - es , Dženete , Džeims un Tailers.
- es tūlīt atnesīšu jums bukletu. - pēc saviem vārdiem , sieviete pameta mūs vienus.
Pēc neilga laika sieviete ienesa bukletu ar dzīvokļiem. Gan lieliem , gan maziem , gan grezniem , gan ne tik grezniem.
Mēs labu laiku šķirstījām plāno grāmatiņu līdz izvēlējāmies - lielu dzīvokli , ar trijām istabām , mazu vannasistabu un diezgan lielu virtuvi.
Vienīgais kas mūs nomocīja bija viens - kā lai to pasaka vecākiem jo pašiem mums naudas dzīvoklim jau nu nebūs.
Tailers ierosināja - varbūt es sazvanīšu  tēvu un viņš varētu mums to nopirkt , vai izīrēt . Tad jau redzēs . Vai jūs esat ar mieru? -
Džeims pakratīja galvu kamēr Dženetei uzplauka smaids , es apskāvu Taileru un iečukstēju savam puisim ausī - mans ģēnijs. -
Puisis man atbildēja ,lai to varētu dzirdēt tikai un vienīgi es - tikai Tavs un nevienas citas. -
***
Tailers uzlika skaļruni un mēs visi kā viens gaidījām , kad puišu tēvs atbildēs.
Pēc pāris pīkstieniem zēnu tēva rupjā balss skanēja no telefona , itkā tēvs atrastos tepat , nevis aiz vairākiem Amerikas štatiem :
- sveiks Tailer.
- sveiks tēt.
- vai kas atgadījies ?
- īsti jau nē , bet mums ar Džeimsu ir viena problēma.
- vai es varu kā palīdzēt ?
- tēt , vai Tu mums vari nopirkt vienu dzīvokli ?
- hmmmmm.. Es teikšu ka varu , bet jūs jau esat izlēmuši kādu un kur ?
- mēs jau esam atraduši.
- tad Atsūti man e-pastā adresi un mana sekretāre tūlīt visu nokārtos.
- paldies tēt.
Saruna beidzās. Mēs ar Dženeti no priekiem uztaisījām ar zēniem tādu kā grupveida apskāvienu. Ir tāda sajūta , ka viss ir vienkārši perfekti.

》VIŅŠ《Where stories live. Discover now