XII

664 74 5
                                    

- Atvaino , Šarlot , ka mēs Tev nonoticējām. - Dženete runāja arī Džeimsa vārdā. Pēc sava teiktā , draudzene mani apskāva. Džeims man uzsmaidīja un kopā ar Dženeti devās gatavot picu . Es devos saklāt galdu .
- es Tev palīdzēšu. - Tailers sāka man sekot uz viesistabu (Jā , mēs ēdam visistabā , lai varētu skatīties televīzoru).
- nevajag , paldies , es pati. -
- man nav grūti . -
- nekas , es pati arī varu. -
- Tu baidies no manis? -
- es nebaidos , es vienkārši negribu atsākt kļūdu , kuras rezultātā atkal man tiks salauzta sirds. -
- tas neatkārtosies. -
- atkārtosies. -
-neesi mazs bērns. -
- neesi sierains. -
- Tu flirtē ar mani. -
- izbeidz , es nevēlos visu sākt no sākuma un beigt visu ar neuzticību .
- es Tev uzticos , Jā , es zinu ka es biju Lohs.
- mēs vairs nekad nebūsim nekas vairāk par tikai draugiem , samierinies.
- es nevēlos ar to samierināties.
- bet tā vajag !
***
- ej Tu nost cik garšīga pica. - Džeims izteica savus komentārus skatoties uz Dženeti un šļupstot pilnās mutes dēļ.
Mums ir četrkantains galds . Es sēžu vienā pusē ar Dženeti , bet mums pretī sēž - man Tailers , Dženetei Džeims.
Mēs ar Taileru ik pa laikam saskatījāmies , bet tik pat ātri novērsāmies. Pie galda tik pat kā nerunājām ,  ja nu vienīgi kaut ko ļoti īsu .
Es nožēloju ka viņam to pateicu . Es nevēlos ar viņu būt draugu statusā. Es vēlos kaut ko vairāk . Kaut ko tādu , kas mums jau bija , bet to izjauca kaut kāda muļķīga īsziņa un Tailera neuzticēšanās man. Bet a ja viņš tomēr nožēlo?!
Viņš mani grib atpakaļ ,
Bet es viņu atraidīju.
Viņš mani grib atpakaļ ,
Bet es pateicu
Nē.

》VIŅŠ《Donde viven las historias. Descúbrelo ahora