IX

750 74 11
                                    

Tailers atvēra jaunā dzīvokļa durvis un kā džentelmenis , pavēra tās tā , lai es varētu tur tik iekšā pirmā .
- AK DIEVS! - es no priekiem iekliedzos. 
Es aizklīdu pa koridori līdz viesistabai , kas atradās koridora galā. Tā bija perfekta. Tā bija dzeltenīgi orandža , ar baltu strīpu vietā , kur sastopas siena ar griestiem. Viesistabā bija liels televīzors , liels ādas dīvāns ar spilgti orandžiem spilveniem un liela , skaista lustra.
Es dzirdēju Taileru ejam pie manis . Viņš mani apķēra no aizmugures un iedeva man buču uz kakla kreisās puses.
- te ir perfekti! - es teicu gandrīz vai čukstus.
- neiemīļo šo vietu par daudz. Es Tev apsolu , pēc kāda laika , kad Džeims ar Dženeti būs tikuši vaļā no mums un dzīvos savā mājā , vai arī atsevišķi , kas nu būs lemts , es mums abiem nopirkšu jauku , mājīgu un skaistu māju pie jūras , kur mēs dzīvosim laimīgi līdz mūža galam un skatīsimies kā aug mūsu bērni , mazbērni , mazmazbērni.... -
Es pārtraucu Taileru - neesi sierains . - pēc sava sacītā , es apgriezos un noskūpstīju Taileru. 
Viņš ļāvās , līdz brīdim kad viņš atbrīvojās no tā un pārtrauca mani - tu domāji ka es esmu sierains ? Ak Tu Šarlote tāda , es Tev tūlīt parādīšu sierainību. -
Viņš metās mani kutināt.
- Tailer , beidz , man kut , TAAAILEEER... -
- sirsniņ , kurš tagad ir sierains ? - Tailers uztaisīja savu perfekto smīnu.
- ES ,ES UN ES , TIKAI BEIDZ MANI KUTINĀT ! - es jau kliedzu cik spēka .
Puisis pārtrauca savu sierainību un ieslēdza radio . Vai es jums teicu ka šajā dzīvoklī pie televīzora ir milzīga Stereo sistēma ar iebūvētu radio?
Sāka skanēt burvīga dziesma :
- I don't love you ,
But I Always will...
Uuuuuuuuu....
I don't love you ,
But I Always will.
- Vai Tu , sierainais , gribi padejot ar mani ? - Es jautāju .
- Es tevi mīlu , sirsniņ. - Pēc saviem vārdiem , Tailers saķēra manu vidukli , es apliku rokas ap viņa kaklu un mēs iejutāmies mūzikas virpulī .
- Es arī tevi mīlu , sierainais. - es noteicu viņam pie auss .

》VIŅŠ《Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt