II

1.1K 98 8
                                    

- KĀ MĒS GULĒSIM ? - Dženete jautājoši paceldama baldi , sacīja.
- Mēs varētu gulēt vienā gultā , bet Tailers ar savu brāli otrā gultā. - es mierīgā balsī Dženetei kaut ko mēğināju ieskaidrot , kamēr no koridora varēja dzirdēt , ka Tailers to pašu mēğina iegalvot savam brālim.
Mēs ar Dženeti izlēmām , ka darīsim pa manam prātam. Ņemot vērā faktu , ka Dženete nezin ne Taileru , ne viņas brāli , mums vajadzētu iepazīties. Nu labi jau labi , es jau arī nepazīstu ne vienu , ne otru , bet ar Taileru es vismaz paspēju pārmīt pāris vārdus un nosarkt kā biete.
Abi puiši ienāca numuriņă un Dženetes acis iemirdzējās , ka viņa ieraudzīja Tailera brāli . Bet es savu skatienu veltīju Taileram un mūsu skatieni sastapās , bet mēs novērsāmies un es ierunājos - Mums vajadzētu iepazīties , - es lēnām sāku - mani sauc Šarlote, un šī ir mana draudzene Dženete , mumd abām ir 14 un mēs esam šeit , lai sāktu jaunu dzīvi iestājoties koledžā. - es pamanīju , ka Tailera brālis arī ir pievērsis savu skatienu vienīgi Dženetei . Tailers pārtrauca klusumu - sveikas , mani sauc Tailers, un manu dvīņu brāli sauc Džeims . Mēs esam šeit , jo mēs arī izlēmām šeit iestāties koledžā. - puisis pasmaidīja. Ierunājās Dženete - klau puiši , varbūt mēs varētu noskatīties kādu filmu ?
Es zināju uz ko tas velk , tāpëc mēğināju zolīdi atteikties - es laikam atteikšos , es papētīšu pilsētiņu un būšu atpakaļ - es uzsmaidīju be mani pārtrauca- ja tev nav iebildumu , es tev pievienošos - Tailers pameta skatienu uz brāli un manu labāko draudzeni. Dženete saskatījās ar mani un viņas sejā bija manāms smīns. Nu visbeidzot ierunājās Džeims - klau , neslēpsim faktus . Es paskatīšos ar šo burvīgo dāmu filmu - Džeims flirtējoši sacīja Džemetei - bet tu Tailer , nesačakarē visu , un izved pastaigā Šarloti. -
Tailers manāmi nosarka un uzmeta brālim niknu skatienu. Viņš satvēra manu roku un izvilka mani ārā no numuriņa. Kad tikām ārā no numuriņa, puisis atlaida manu roku , pievērsa skatienu koridora grīdai un man noteica - atvaino par manu riebīgo brāli , man ļoti kaitina kā viņš izturas. Es ceru ka tev nav iebildumu iet ar mani ārā - Tailers man veltīja savu Holivudas smaidu. Es viņu pārtraucu- nē nē , es labprāt iziešu pastaigā ar tevi un neatvainojies , manai labākajai draudzenei arī ir paradums flirtēt ar visiem kas pagadās - es uzsmīnēju. - Tad jau viņi ir radīti viens otram - Tailers noteica un mēs sākam smieties no visas sirds , es nedomāju , ka man kāds var iepatikties tik īsā laikā...

》VIŅŠ《Donde viven las historias. Descúbrelo ahora