VI

807 82 6
                                    

Mēs laimīgi sēžam uz dīvāna un skatāmies filmu. Jāatzīst - vecu bet labu filmu - 10 think i hate about u .
Dženete ir piespiedusies pie savā Džeimsa bet es - guļu virsū nabaga Taileram , bet nu - pats vainīgs ka neprotestē.
Mēs skatījāmies filmu klusumā jau kādas 20 minūtes , līdz gudrīte Dženete izteica priekšlikumu - eu , ziniet ko ? Davaj ejam nopeldēties ! Filmu mēs varam noskatīties arī vēlāk.
Mēs visi kā viens piekritām , apstādinājām filmu , paķērām dvieļus un devāmies ceļā jo kā ne kā , peldkostīmi mums visiem bija jau mugurā visu dienu. Tikām līdz pludmalei un saule jau lēnām sāka iegrimt ūdenī . Mēs norāvām drēbes un lēnām sākām tuvoties okeānam , līdz Tailers sagrāba mani līgaviņā un sāka skriet .
- Tailer , es neesmu tik laba peldētāja , neej tik dziļi , TAILEEEER!  - es jau kliedzu pilnā rīklē.
- Nomierinies sirsniņ . - pēc sava teksta viņš iedeva man buču uz pieres un atlaida mani vaļā. Man bija tāda sajūta ka neaizsniegšu zemi , bet manas kājas atbalstījās pret akmeni .
- Tu zināji ka te ir akmens ? - es viņam jautāju.
- Protams , kāpēc tad es tevi nesu uz šejieni ? Tu domāji ka es tevi slīcināšu? -  pabeidzis savu jautājumu , Tailers uztaisīja nevainīgās kucēna ačteles .
- Ko es varēju zināt ? Varbūt Tu gribēji lai es pārvēršot par nāriņu un sāku taisīt visādas piruetes kā delfīns? - es centos uztaisīt pēc iespējas nopietnāku sejas izteiksmi , bet man nekas nesanāca .
- Tu neesi nāriņa? -
- Kur Tu redzi manu asti ? -
- Tu esi īpaša , Tev nevajag asti. -
- Ģēnij , kā var būt nāriņa bez astes ? -
- Labs jautājums. -
Nu mūsu lūpas savijās kopā. Man bija vienalga kur pazuda Dženete ar Džeimsu . Man prātā bija tikai viena doma...Tailers...Tailers...Tailers...
***
Dvieļos ietinušies , mēs devāmies uz viesnīcu . Kad nonācām numuriņā , mūs sagaidīja sieviete ar smaidu sejā , viesnīcas formā un paziņoja - Mēs visu noskaidrojām , jūs jau parīt varat doties katrs uz savu numuriņu bez nekādām papildus samaksām. -

》VIŅŠ《Where stories live. Discover now