X

693 81 10
                                    

- Šarlot , kāpēc Tu man nepateici lai mēs iebraucam veikalā? Te takš ledusskapis ir kā ar roku izslaucīts.-
Dženete sūdzējās.
- Ataino , Džī , bet mums ar Taileru bija ko darīt...- es apklusu un jutu ka pārtopu par tomātu .
- Kā Tu tā varēji? - Tailers ieskrien virtuvē , tūlīt aiz viņa parādās arī apdullis Džeims.
- Es ? - es iesaucos.
- Jā , Tu! -
- Es Tev neko neesmu izdarījusi ! -
- Tu man visu šo laiku meloju tai vietā , lai vienkārši mani atšūtu ? - Tailers pacēla balsi un padeva man manu mobīlo telefonu.
Es izlasīju sms no sveša numura :
- Sveika mīļā ❤️ kā jūties ?

- Tu domā ka es Tevi krāpju? - es knapi izmocīju šos vārdus pār lūpām , jo kā viņš kaut kam tādam spēj noticēt ,  mana sirds asiņo. Un es domāju ka Tailers mani mīl.
- Es nedomāju , es zinu! -
- Tu ļausi man paskaidrot? -
- ko paskaidrot ? Te jau viss ir skaidrs.-
Es ar asarām acīs paķēru no Tailera rokām telefonu ,ieskrēju vannasistabā , aizcirtu durvis un raudāju. Es tik sen nebiju raudājusi , bet tagad...man asaras birst kā upe , kam būtu atrauts vaļā hess. Man asiņo sirds. Tas ir tik sāpīgi , ka Tev netic cilvēks , kura dēļ Tu elpo , kura dēļ Tu vispār dzīvo...
Man ievibrējās telefons . Bija atnākusi vēlviena sms. Es ar blīkšķi atrāvu vaļā vannasistabas durvis un metos pie Tailera. Viņi visi ir kopā. Labi, lai nu būtu .
- Šarlot ,vai tā ir patiesība ? -  Dženete man jautā , ar tādu sejas izteiksmi , itkā viņa mani tūlīt apēstu .
- un Tu vēl jautā? Es zinu ka man neviens neticēja. Kā jūs tā varējāt , par kaut kādu muļķīgu sms? Un Tailer , es tevī mīlēju , un vārds mīlēju , IR PAGĀTNES FORMĀ ! - es nokliedzu pa visu dzīvokli . Es padevu viņam telefonu un viņš skaļi lasīja.
- atvainojos par sagādātajām neērtībām , jums vienkārši ar manu draudzeni ir ļoti līdzīgi numuri 😉 lai jums veiksmīga diena! - Tailers pabeidza lasīt un pievērsa savu acu skatienu man.
- es esmu muļķis , Šarlot , sirsniņ...-
Es pēc vārda Šarlot , ar asarām acīs metos prom no dzīvokļa , lai vai kas.
Kā viņš varēja tam noticēt ? KĀ?
Sanāk , ka viņš man nekad nav ticējis.
Nu es raudāju vēl vairāk. Es ieskrēju liftā un skatījos , kā Tailers skrien pēc manis , bet lifta durvis aizvērās ātrāk.
Kad es tiku ārā no dzīvokļa mājas , es jau zināju kurp es došos. Tā būs vieta , no kuras man ir tikai laimīgas atmiņas ,  vieta , kura man daudz ko nozīmē - pludmale , kur mēs ar Taileru kļuvām par vairāk kā draugiem...
Viņš mani sāpināja , viņš man tik pat kā ar dunci sirdī iedūra un viss tikai tāpēc , ka viņš noticēja kaut kādai muļķīgas sms , nevis man...

》VIŅŠ《Donde viven las historias. Descúbrelo ahora