Es atvēru acis. Galva plīsa vai pušu.
Es centos pagriesties un ar smagu blīkšķi izkritu no dīvāna , tādējādi pamodinot visus pārējos. Džeims bija gulējis gultā (laimīgais ) , Dženete uz atpūtas krēsla un Tailers - uz dīvāna . Jā , uz tā paša kura es. Es jutos nokaunējusies, jo kā ne kā , pamodināju visus , kuri pašlaik skatījās uz mani ar naidpilniem skatieniem.
- Labi labi , soorry ... - es atvainojos draugiem (es ceru ka nu jau es viņus tā varu saukt ), bet viņi kā īsti draugi sāka rēkt par mani , cik mīļi.
Mēs ar Dženeti uztaisījām pankūkas , kamēr zēni saklāja galdu. Noliekot pankūkas uz galda , zēni kā koijoti uzleca katrs uz sava krēsla un mēs visi brokastojām.
Dženete ierunājās - vai man vienīgajai šodien sāp galva ? - saķērusi savu galvu plaukstās.
- Man ir vieši tā pat . - es piemiedzu ar aci Dženetei.
Es sapratu ka zēni mūs vēro un uzdevu Džeimsam jautājumu - ar kādiem sidriņiem tu mūs vakar baroji ? - paceļot vienu uzaci , es nevarēju novaldīt nopietno sejas izteiksmi , tāpēc sāku smieties un pārējie to darīja reizē ar mani.
- Klausieties , kādi jums ir plāni pēc dzīvošanas ar mums šajā numuriņā? - Dženete ieinterējusies vaicāja.
- Mēs domājām te padzīvot , līdz atradīsim kādu dzīvoklīti , pārcelsimies uz turieni , ievāksimies un tad tik strādāsim , strādāsim un strādāsim. Mēs vispār esam šeit ieradušies , lai nopelnītu naudu un dotos atpakaļ uz mūsu štatu , bet es ceru ka to mūsu tētis nebija teicis kā obligātu noteikumu - Tailera balss uz beigām palika tāda skumja.
Dženete ievaicājās - Kāpēc tu saskumi?
Tailers atbildēja ,- nekas nekas- saskatījās ar mani un nosarka . Es jutu ka es arī... Mēs gan jau abi pie galda esam kļuvuši par diviem lieliem , samīlējušies tomātiem.
Novākuši galdu , mēs ar Taileru atkal saskatījāmies un mums abiem bija viena un tā pati ideja - abiem tikt ārā no numuriņa bez Dženetes un Džeimsa. Dženete pašlaik atradās vannas istabā ber Džeims - pielipis pie televīzora. Nu viss , mēs bēgam. Abi cik klusi vien varējām , slīdējām uz durvju pusi. Aizvērām aiz sevjs durvis un es kā traka uzlecu Taileram virsū un sakļāvu mūsu lūpas , apvijot savas kājas ap viņa vidukli un rokas ap kaklu. Viņš savukārt turēja manas kājas . Mēs koridorī to darījām vairākas minūtes , līdz atvērās durvis un Džeims izbļāvās pa visu koridori - Es zināju , ka starp jums kaut kas ir ! -
YOU ARE READING
》VIŅŠ《
RomanceViņš man ir viss , Mana sirds , Mana dvēsele , Mana elpa , Mana pasaule , Un zeme ,uz kās es stāvu. Šobrīd tās nav , Un es krītu....