IIX

735 82 12
                                    

- Tailer , dari to ! - Dženete puisi mudināja.
Tailers nospieda 'sūtīt'. Dženete aiz prieka iekliedzās , uzkrita virsū Džeimsam un nosarka kā biete. Es pasmaidīju un Tailers mani apķēra.
Var būt vēl perfektāk?!?
***
-mēs varam sakrāmēt mantas , bet tad jūs aizbraucat tagad apskatīties dzīvokli. - Dženete ierosināja uzlukojot Džeimsu.
- okey. - Tailers atbildēja un viņa skatiens pievērsās man.
- Kurš pirmais laukā no Viesnīcas , tam otrs izmaksās panorāmas ratu šovakar astoņos. - es pasmīnēju un metos ko kājas nes. Tailers , paķēris mobīlo telefonu , metās man pakaļ. Ņemot vērā faktu , ka mūsu numuriņš ir ceturtajā stāvā un es esmu lēna kā gliemezis , es šaubos vai man kāds šovakar izmaksās. Es skrēju uz liftu . Aiz stūra es jau varēju saskatīt Lifta durvis un kā no tā izkāpj bars ar cilvēkiem. Es metos iekšā.
- vai Tu domāji ka es Tev šovakar izmaksāšu ? - Tailers iešmauca liftā un piespieda mani pie sienas , saķerot manas rokas.
- vai tad ne ? - es uztaisīju savas kucēna ačteles.
- neskaties uz mani tā. -
- kā? -
Tailera lūpas aizskāra manas un lifts atvērās. Es atķēdējos no Tailera satvēriena un metos uz viesnīcas durvju pusi.
- es nepadošos sirsniņ. - Tailers sagrāba mani līgaviņā un iznesa laukā pa durvīm.
- un kurš tagad izmaksās? - es protestēju.
- netaisi tik skumju sejiņu. - Tailers žēlojās.
- un ja es taisīšu? -
- tad Tu nebrauksi ar mani vienā taksometrā. -
Pēc Tailera teiktā es uzmetu lūpu. Viņš nolaida mani zemē un es aizgriezos.
- Tu apvainojies uz mani? -
Es neatbildēju.
- labi labi , es Tev izmaksāšu to panorāmas ratu bet Tu tad ar mani runāsi.-
Es apgriezos , lai būtu aci pret aci ar viņu un teicu - un atļausi braukt man ar tevi vienā taksometrā ? -
- Protams. -

》VIŅŠ《Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora