Prolog

381 29 18
                                    

Čau, já jsem William Thomas Andreson, přátelé mi říkají Wille. Abych vám o sobě něco řekl, je mi 18 let, měřím asi 175 cm, mám hnědozelené oči, hnědé vlasy a vysportovanou postavu. Bydlím v České republice, ale jsem částečně Angličan z matčiny strany. Mamka se asi ve 20 letech přistěhovala se svojí nejlepší kamarádkou sem do Prahy. Tady se seznámila s mým tátou. Zamilovali se, vzali se a pak jsem se narodil já. Jméno William sem dostal podle britského prince Williama. Mimochodem mamčina kamarádka Elis (Elisabeth) se také vdala a má syna Harryho Andewa Whita. A hádejte po kom se Harry jmenuje... Bingo po princi Harrym. Naše matky totiž strašně zbožňovaly, vlastně ještě zbožňují Lady Dianu. Ale zpět ke mně s Harrym chodíme na soukromou školu, je to něco jako gympl. Rodiče chtějí abych měl výborné výsledky, kvůli dalšímu studiu. Po střední mám jít na vysokou, jdu tam hlavně protože si to přejí rodiče, chtějí totiž abych pracoval stejně jako oni v podnikatelství. Mezi moje zájmy patří kreslení a hraní na kytaru. Kdysi sem chtěl jít na uměleckou střední, ale rodiče mi to rázně zamítli. Prý jen pro mé dobro... Na škole mám pověst děvkaře a vlastně je to pravda, nikdy jsem neměl holku dýl jak na týden max. tak na 14 dní a to už bylo co říct. Nejsem na sebe zrovna dvakrát pyšný, ale co byste chtěli po dítěti, které nepoznalo opravdovou lásku. Rodiče byli pořád v práci sice mi to vynahrazovali drahými dárky, ale tohle vám lásku nevynahradí. Neříkám že nejsem schopný milovat. Doufám že jednou najdu tu pravou lásku...!

Ahoj, já jsem Mary Kathrine Summersová, pro přátelé Mary, Mary Kate nebo jen Kate. A teď vám povím něco o sobě. Je mi čerstvě 18 let, jsem vysoká něco okolo 164 cm, takže vlastně vysoká nejsem, mám modrošedé oči s nádechem do zelena, dlouhé hnědé vlasy až po prsa, moje postava, no nejsem žádná vyhublá modelka a tlustá taky nejsem, takže zkrátka tak akorát. Teď bydlím v České republice, kam jsme se s rodiči přistěhovali když mi byly 3. Pocházím z Ameriky, ale za těch 14 let co tu bydlím jsem se naučila mluvit česky opravdu dobře. Studuji na Střední zdravotnické škole, obor zdravotnický asistent. Jsem ve třetím ročníku a to nám začínají praxe, což znamená vstávat brzy ráno a pořádnou dřinu. Škola je celkem v pohodě, ale musím se hodně učit. Jsem považovaná za šprtku a to jen protože občas dostanu lepší známku než mé drahé kamarádky. A když řeknu, že něco neumím následují věty typu: ,,No jo jasně a pak dostaneš 1 nebo 2", nebo: ,,To známe "nic neumím" a dostane za 1". Nesnáším to, ale co se dá dělat i tak mám své kamarádky ráda. To mě přivádí k tomu, že bych vám mohla své kamarádky představit, takže moje nejlepší kamaráka, vlastně sestra, je Becka známe se strašně dlouho. Další moje kamarádky jsou Jackie, Lara, Mag (Maggie), Charlote, Sam (Samantha) a spousta dalších. Skoro všechny jsou zadané jen já sem FOREVER ALONE... Vlastně po mém minulém vztahu, kdy sem zjistila, že můj "úžasný" přítel byl celou dobu zamilovaný do jiné holky z naší bývalé třídy. Ale to by ještě šlo kdyby ta holka nebyla taková mrcha, která mi ještě ke všemu už od školky soustavně ničila život. Okamžitě jsem se s Benem rozešla a hádejte co.... Ta mrcha Caroline ho poslala někam s tím, že není její typ. Ben se pak chtěl dát zase dohromady, ale já ho rázně odmítla, za prvé zlomil mi srdce, za druhé sem na něho byla naštvaná a za třetí už sem ho nemilovala. No, ale zpátky k současnosti. Abych vám řekla pravdu strašně mě baví zpívání, kreslení a psaní i když si myslím, že v tom vůbec dobrá nejsem, ostatní mi tvrdí, že mám vážně talent, ale podle mě lžou. Taky se strašně ráda směju obzvlášť když mi kamarádky říkají, že mi někoho dohodí, ale jak už sem řekla zatím nikoho nechci. Nestojím o to, aby mě někdo zase zradil nebo mi zlomil srdce, ale možná dám lásce ještě šanci...

Takže tohle je úvod k mému příběhu We need a miracle. Doufám, že se vám bude líbit a že to alespoň někdo bude číst :D

A jestě bych chtěla poděkovat @123qwert123 za ten super cover k mému příběhu. Takže ještě jednou moc děkuji :)

We need a miracleKde žijí příběhy. Začni objevovat