6.kapitola

142 20 12
                                    


Za chvíli budou dvě hodiny a podle toho co jsem zjistil na netu, Mary končí ve 14:20 takže by tu tak ve tři mohla být. Pokud ovšem přijde ty chytrej. Bože debilní svědomí. Proč by neměla přijít? Třeba proto, že není tak blbá jak si myslíš. Cože? Co čekáš? Že bude blbá jako ty ostatní? Tobě asi ještě nedošlo, že? Je jiná víš...? No projednou má to moje svědomí pravdu. Mary je jiná... Není jako ty ostatní, s kterýma jsem něco měl. Možná proto ji tak chci... Williame, laskavě si uvědom co chceš... „Já nevím sakra!" Chci vůbec Mary nebo ji chci jen dostat do postele? Jo to kdybych věděl... Ale co když k ní začínám něco cítit...? Ne! To je blbost znám ji sotva dva dny a...

Ťuk! Ťuk! Mary? Že by to byla Mary? „Dále." „Čau bro, jak se máš?" No tak Mary to nebyla... Byl to Harry. „Čau kámo, no jde to, ale bylo i líp." „Začínáš se nudit co?" „Jo ani nevíš jak a to si mě tu chtějí ještě týden nechat." „Nechtěl bych." „Sklapni Harolde a kde máš Becku?" „Tak za prvé neříkej mi Harolde, Williame a za druhé Becka musela domů, přijela k nim babička." „Neříkej mi Williame, Harolde!" „Jo tak ty můžeš a já ne jo?" „Přesně tak." Strašně mě baví provokovat ho. „Fajn Wille přestaneme s provokováním a radši změníme téma."

„Ok co navrhuješ?" „Škola, fotbal, holky... prostě co chceš." „Fajn tak třeba co je nového ve škole?" „No znáš to všichni řeší co se ti vlastně stalo a už existuje i pár teorií, však víš jak to je..." Jo bohužel vím. Blbá soukromá škola! Hned se všechno rozkřikne a pak se začnou vytvářet různé teorie. Někdy jsou docela normální, ale někdy jsou totálně přitažené za vlasy. „Jo vím Harry, takže jaké jsou ty "úžasné" teorie?"

„No tak jsou zatím dvě..." „První je, že si se s někým vsadil, dali jste si závod a ta jsi to neubrzdil." No tohle je docela normální teorie, ale jsem zvědavý na tu druhou. „A ta druhá je, že jsi chtěl spáchat sebevraždu." Cože? Jaký debil tohle vymyslel? „Ty Harry můžeš mi prosím tě říct, si takovou hovadinu vymyslel?" „No s tou první přišel myslím Philip a s tou druhou přišel Ben. „Tak to je fakt super!" Zrovna dva lidi, které opravdu nesnáším... Dobře Philipa ještě snesu, ale Bena nemůžu ani vystát! Kdysi jsme byli kámoši, ale pak o mě po škole začal roznášet úplné sračky a já mu za to dal pěstí. No asi víte jak to dopadlo... Pořádně jsme se porvali, dostali jsme školní trest a od té doby jsme spolu nepromluvili ani slovo.

Vlastně dodnes nevím co jsem mu tehdy udělal... Asi jsem mu přebral nějakou holku. No to je teď jedno už jsou 4 hodiny odpoledne a Mary pořád nikde. Zajímalo by mě co s ní je... Není nemocná, byla vůbec ve škole? Nestalo se jí nic? Sice řekla, že možná přijde, ale i tak já doufal... „Tak Wille já už půjdu, čau kámo." „Čau bro, jo počkej ještě chvilku, nevíš co je s Mary?" „Nevím, ale nic s ní není, ráno byla v pohodě." „Proč tě to vlastně zajímá?" „Že by se nám Williamek zaláskoval?" „Ne nezaláskoval jsem se, jen mi slíbila že se dneska staví a ještě nepřišla toť vše..." „Aha jo ták." „No nic Wille já už půjdu, třeba se Mary ještě ukáže." O tom silně pochybuju... „Jo třeba tak čau Harry." „Čau kámo a drž se."

Potom co Harry odešel jsem dostal nápad. Napíšu jí. Zapnul jsem si mobil a najel na naš chat.

W: Ahoj Mary, přijdeš dneska?

O hodinu a půl pozěji...

Nic. Pořád neodepsala a ani se za mnou nezastavila... To je divné... Mary není z těch co se na někoho vykašlou nebo mu bezdůvodně neodepisují! Něco s ní musí být, ale co? Zkusím ji znova napsat.

W: Mary stalo se něco? :O
*zobrazeno*

Hm... alespoň jedna pozitivní zpráva, zobrazila si to, ale něco s ní je...

W: Mary si v pořádku?

W: Stalo se ti něco?

W: Proč si nepřišla?

W: Můžu za to já?

*píše...*

*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Tak a je tu další kapitola :) Doufám, že se bude líbit :) ;)
Chtěla bych jí věnovat jedné vážně super holce @LucyNeu, která vážně úžasně píše a rozhodně vám doporučuji přečíst si její příběh Láska nezná hranice ;)
A co myslíte, že je s Mary? Stalo se jí něco? Nebo se prostě rozhodla za Willem nejít....? 

PS: LucyNeu snad se ti kapitola líbí ;) :*


We need a miracleKde žijí příběhy. Začni objevovat