Kapitola z párty z pohledu Mary, ale až od toho jak po ní Will "vyjel"
Mary's view
,,Nechtěla by ses se mnou vyspat?" Panebože hrabe mu?! Já a vyspat se s ním? Známe se stěží hodinu a půl a on se chce se mnou vyspat? Tak na to ať hezky rychle zapomene! Nebudu tu nikomu dělat děvku obzvlášť když dotyčného neznám ani jeden den! A navíc vím přesně jak by to dopadlo... Měl by mě jenom na jednu noc a pak by mě odkopnul jako špinavý a použitý kus hadru.
,,Cože Williame zbláznil ses?" Neodpověděl jen se ke mně přiblížil. Co chce sakra dělat?! Začala jsem mít strach, který musel být jasně vidět na mých očích. Ale Willa to zjevně nezastavilo... Kruci přišel ještě blíž, byl tak blízko, dělilo nás jen pár centimetrů a to doslova! Prosím hlavně ať nedělá, to co si myslím že chce udělat. Bože už je až moc blízko... Prosím to ne... On to vážně udělal!! Kurva co si o sobě myslí? Přisaje se na mě jako pijavice a myslí si že mu to začnu oplácet? Tak to se chlapec plete, na nějakou spolupráci může okamžitě zapomenout!
Chvíli jsme tam jen tak stáli, Will mě pořád líbal a snažil se mě přimět spolupracovat, ale já pořád odporovala. Ale pak jsem si vzpomněla na Bena, na naše společné chvíle a taky na to jaké to bylo před tím než mi dal kopačky a přesně v tu samou chvíli se ve mně něco zlomilo a já začala s Willem spolupracovat. Samozřejmě nebyl by to Will kdyby nechtěl víc, hned se mi začal dobývat jazykem do pusy, ale jako před tím jsem se nechtěla podvolit.
Takže se Will rozhodl použít jinou taktiku, trošku mi vyhrnul tričko a začal mě hladit po kůži. Tohle jsem nečekala a ostře jsem se nadechla, toho Will samozřejmě využil, vklouznul mi jazykem do pusy a začal prozkoumávat každý její kout. Ale když začal třít svůj jazyk, jako bych se vzpamatovala a byla jsem to zase já. Odtrhla jsem se od Willa, se slzami v očích otočila jsem se a vydala jsem se k odchodu. Bože co jsem to zase provedla? Líbala jsem se s klukem kterého ani neznám a navíc jen pár měsíců po tom co jsme se s Benem rozešli. Byla jsem na sebe naštvaná. Proč jsem vůbec chodila na tuhle párty? Já věděla, že se něco stane.... A taky že stalo...
Chtěla jsem odejít domů, ale Will mi to znemožnil nebo spíš to co řekl. ,,To mi ani neřekneš jaký to bylo?" On si ze mě snad dělá prdel? Tohle přehnal. ,,A co chceš slyšet?" ,,Hm... třeba, že to byla ta nejlepší pusa co si kdy dostala?" Tak tohle je už vážně moc! ,,Williame Thomasi Andersone si ten největší ubožák jakého jsem kdy potkala." ,,Jestli já jsem ubožák, tak potom ty si blbá kráva." Blbá kráva, to bolelo! ,,Ubožáku." Řekla jsem, pak jsem k němu přišla blíž a vrazila jsem mu pořádnou facku. Au! Musela být pořádně silná, protože mě z ní začala štípat ruka.
,,Krávo!" Zařval tak až se několik lidí otočilo. Zjevně musí mít poslední slovo, tak ať si ho má, řekla jsem si pro sebe, otočila jsem se na podpatku a ještě jsem elegantně zvedla ruku a ukázala jsem Williamovi svůj prostředníček a pak jsem se vydalas dveřím a konečně jsem mohla z týhle blbý párty vypadnout.
Doma
Potom co jsem se konečně dostala domů, jsem si lehla na postel a přemýšlela jsem o dnešku. Proč se to muselo tak pokazit? Vždyť Will byl ze začátku tak milý, ale pak se stalo to... no však víte.... Ale dost přemýšlení měla bych jít spát zítra mě čeká praxe. Ještě jsem si dala krátkou sprchu, převlékla jsem se do pyžama nastavila jsem si budík a zalehla jsem do peřin a během chvilky jsem usnula.
Ráno
You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so downBože zase je čas vstávat. Mě se nechce. Pitomá praxe! Ještě chvilku ležím, ale pak vylezu z postele jdu do koupelny, kde si udělám ranní rutinu, pak se převléknu, nasnídám se, vezmu si věci a vyrážím na vlak.
Cestou vlakem jsme zase řvali přes celý vágon. ,,Ty Mary kam si včera zmizela?" Zeptala se mě zničehonic Becka. A sakra! Věděla jsem, že se mě na to zeptá, ale nečekala jsem že se zeptá takhle brzo. ,,Ehm... no víš Beky já... no musela jsem domů, potřebovala jsem ještě něco dodělat." Doufám, že mi to spolkla, možná to byla hloupá výmluva, ale co jsem jí měla říct? ,,No víš Becko, William se mě zeptal jestli bych se s ním nevyspala a když jsem mu řekla ne, tak se na mě vrhnul a začal mě líbat." Tak tohle jí vážně říct nemůžu.
,,Dobře Mary, ale je vážně všechno v pohodě?" ,,Jo jasně všechno je OK, jen jsem unavená. ,,Dobře to chápu." Uf! Spolkla mi to, teď už to bude v pohodě. No abych byla upřímná tak to úplně v pohodě nebylo, protože mě Becky celou cestu propalovala pohledem. A sakra co když mi to nespolkla? Asi se jí dneska budu muset vyhýbat.
Na praxi
Je šest hodin ráno a my jsme na sesterně a naše třídní nám rozděluje pokoje. ,,Tak a vy Summersová jděte na pokoj číslo 3 je tam pacient po autonehodě." ,,Dobře už jdu." Došla jsem k pokoji a pro jistotu jsem zaklepala a vešla jsem do pokoje. Když jsem uviděla kdo tam leží málem jsem sebou sekla. Ležel tam totiž Will. Bože on boural to snad ne! Sice se ke mně nechoval zrovna nejlíp, ale i tak se o něj bojím. Naštěstí to, ale nevypadá na nic vážného jen pár škrábanců, frakturu pravé dolní končetiny a otřes mozku. Do týdne nebo dvou by měl být v pořádku. Když jsem se konečně vzpamatovala z toho všeho, došla jsem k jeho posteli, opatrně jsem si sedla na kraj jeho postele a chytla jsem ho za ruku.
Chvíli jsem tam jen tak seděla, ale pak mi došlo že bych měla začít něco dělat. Vstala jsem, ale pořád jsem ho držela za ruku a ve chvíli kdy jsem chtěla jeho ruku pustit mi ji slabě stisknul a začal pomalu otevírat oči a promluvil. ,,Jsem v nebi?" ,,Ne nejsi v nebi Wille." ,,Ne, tak proč vidím anděla?" ,,Ale Wille já nejsem anděl, já jsem Mary." ,,Mary....?"
Tak a je tu další kapitola, tentokrát z pohledu Mary tak snad se vám bude líbit :) Ještě vám chci moc poděkovat za každé přečtení, hvězdičku a komentář :)
ČTEŠ
We need a miracle
Teen FictionWilliam 18-letý kluk, který v životě nepoznal lásku a nikdy nikoho nemiloval. Naopak Mary 18-letá holka, která lásku moc dobře zná a také milovala, ale láska ji zradila. Co se stane když se tihle dva potkají? Změní jim to jejich dosavadní život? A z...