15.kapitola

110 14 16
                                    

Tuhle kapču chci věnovat LucyNeuLadybug-et-ChatZdenaa_Winsty_ a 00Hime
A samozřejmě tak vám všem, kteří tenhle příběh čtete :) :*

Will's view

Bože tady je příšerná nuda! Už ani ty hry na mobilu mě nebaví... Asi zkusím napsat Mary, ale nebude už spát? Ještě chvíli jsem o tom přemýšlel a pak jsem se natáhnul pro mobil na noční stolek. A zrovna ve chvíli kdy jsem chtěl nakreslit gesto pro otevření mobilu mi zavibroval v rukou. Hm... někdo mi píše, ale zajímalo kdo by to mohl být...? „No hádáním to asi nezjistím co?" řekl jsem si pro sebe a najel jsem na messenger, kde jsem měl zprávu od Mary.

M: Ahoj Wille, nespíš už? :O

W: Ahoj princezno :*, ne nespím ;)

M: To jsem ráda :), hrozně se totiž nudím a potřebuju si s někým psát :D

W: Aha :D a jak to, že se nudíš?

M: Um... no taťka se dneska vrátil ze služebky a my s mamkou jsme nachystali večeři a já jsem jako takové malé plus přichystala překvapení.... No a teď ležím v posteli :D

W: Takže pokud jsem to pochopil... ty jsi rodičům nachystala překvapení a teď ležíš v posteli, protože si jim chtěla dopřát soukromý? :)

M: Přesně tak :) ;) chtěla jsem pro ně udělat něco pěkného, když se tak dlouho neviděli...

W: Páni princezno ty jsi úžasná :3

M: To si vážně myslíš? :O :3

W: Samozřejmě ;)

M: Děkuji :3

W: Nemáš zač ;) :*

M: Wille?

W: Ano princezno? :)

M: Zlobil by ses moc kdybych ti napsala, že už půjdu spát :O :D ?

W: Ne nezlobil a víš proč? :) ;)

M: Ne... :D

W: Protože na tebe se nejde zlobit, princezno :* <3

M: Aww to je tak cute :3

W: Mary?

M: Hm... ano ? :D

W: Co si pila? :D

M: Nic... vážně nic :D

W: No dobře ;) budu ti věřit :) :D

M: :D no nic dobrou noc Willíku :3 :*

W: Tak tohle radši nebudu komentovat, ale dobrou noc princezno :* ;)

Potom co jsem napsal tuhle zprávu, jsem zavřel mobil, lehnul jsem si a dal jsem si ruce za hlavu a zíral jsem do stropu. Dokonce jsem se přistihnul při tom jak se na ten strop usmívám jako nějaký blázen. „A to všechno jen díky ní..., díky mojí princezně, díky Mary" zašeptal jsem a zároveň jsem usnul s myšlenkou na Mary. Třeba se mi o ní bude zdát sen...

A taky, že zdál <3... byli jsme na nějaké louce a jen tak jsme leželi na dece a koukali jsme na nebe. Pak jsme se chvíli dohadovali o tom jestli jeden mrak je jednorožec nebo nosorožec. „Je to jednorožec, vidíš támhle má roh a ocas a..." řekla Mary, ale nedopověděla to, protože jsem jí skočil do řeči. „Ne to je na jednorožce moc tlustý, určitě je to nosorožec." „No to teda ne, je to jednorožec!" vyštěkla a zatvářila se jako malé uražené dítě. „Nene, nosorožec!" stál jsem si za svým. „Jednorožec a neštvi mě!" řekla naoko naštvaně a já dostal výborný nápad... budu ji provokovat. „Hm... a co se stane když tě budu štvát?" zeptal jsem se jí tím nejsladším hláskem, jakým jsem uměl. „Tak to pěkně schytáš, Williame!" „Vážně a co by si mi prosím tě mohla udě..." nedořekl jsem tentokrát já, protože mi Mary nafoukala do obličeje pampelišku. „Summersová, tohle si vypiješ!" zakřičel jsem se smíchem. „Vážně, Wille, ale to si mě budeš muset chytil" řekla, vyplázla na mě jazyk a začala utíkat a já samozřejmě za ní. Jednou už jsem ji málem dostal, ale ona na poslední chvíli změnila směr a ještě se mi vysmála. „Ale no ták, Wille snaž se trochu" křičela a rozběhla se zpátky k dece. Tohle je moje šance! Rozběhnul jsem se za ní jak nejrychleji jsem uměl a když už jsem byl u ní vzal jsem ji za pas a stáhnul pod sebe. Seděl jsem na ní obkročmo a ruce jsem jí držel nad hlavou. „Copak si říkala, princezno?" zeptal jsem se jí a ušklíbnul jsem se. Neodpověděla... jen se mi dívala do očí a ničemu jinému nevěnovala pozornost a tak jsem utrhnul jednu pampelišku a nafoukal jsem jí Mary do obličeje. Nejdřív byla naprosto zaražená, ale pak se začala smát a přetočila nás, jenže já měl větší sílu takže jsem nás znovu přetočil. Takže jsme byli znova ve stejné pozici jako před tím. Já se díval do očí jí a ona mě. Naše rty se pomalu přibližovaly a nakonec se spojili. Páni jestli Mary líbá tak jak vesnu... Nedokončil jsem myšlenku, protože se Mary odtrhla a řekla něco co mi vyrazilo dech. „Miluju tě, Wille" řekla a sladce a já přesně věděl co jí odpovím, ale nestihl jsem to, protože mě probudila sestra.

„Vstávejte, snídaně" ozval se hlas, který byl tak nepříjemný jako vrzání starých dveří. Otevřel jsem oči a uviděl jsem starou sestru, která vypadala asi jako Gardulla Hutt ze Star Wars a nepříjemně se na mě šklebila. Snídani mi hodila doslova jako psovi a pak odkráčela a já začal uvažovat kolik bych asi dostal za vraždu takové sestry, protože nejenom že se ke mně chová hnusně, vsadil bych se že ne jen ke mně, navíc mě vzbudila z nádherného snu, díky kterému jsem si uvědomil jednu zásadní věc!

 Snídani mi hodila doslova jako psovi a pak odkráčela a já začal uvažovat kolik bych asi dostal za vraždu takové sestry, protože nejenom že se ke mně chová hnusně, vsadil bych se že ne jen ke mně, navíc mě vzbudila z nádherného snu, díky kterému j...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  Gardulla Hutt   


Tak a jsem zase tady s novou kapčou :D doufám, že se bude líbít ;)
A co myslíte, že si Will uvědomil? :) Podle mě je to zjevné ;)
PS:Ano ten obrázek nahoře je taky ze Star Wars :D


We need a miracleKde žijí příběhy. Začni objevovat